Strony

26.01.2014

backpack

Od tej pory do mojego CV w podpunkcie 'osiągnięcia życia' (bo na pewno taki jest) będę wpisywać 'zrobiłam sobie plecak'.
Projekt zaczęłam już w wakacje, trooochę się to przeciągnęło bo nie miałam pomysłu na szelki.
Zaczęłam od znalezienia na strychu pary starych jeansów. Nie robiłam żadnych wykrojów, szablonów żeby było równo, wszystko na oko, więc dziwię się że jedna strona nie jest o pół metra dłuższa od drugiej..
Po uszyciu głównej części wrzuciłam to wszystko do wybielacza, którym do tej pory plecak śmierdzi.
Potem była kąpiel w niebieskim barwniku. Ramiączka pochodzą od płóciennej torby, trochę je przerobiłam. Czarne zapięcie z klamrą to pocięty pasek, recycling jak się patrzy. Zastanawiam się tylko czy zostawić te żółte sznurówki czy zmienić na inny kolor.
Kilku szwom nie ufam więc nie wiem na ile ten plecak jest wytrzymały, ale będę informować na bieżąco ;)










5 komentarzy:

  1. O Jezu, ten plecak jest CUDOWNY!
    Masz ogromny talent, nie mogę wyjść z podziwu *_*

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plecak, w modnych pastelowych kolorach;) No i na pewno będzie wygodny, bo takie przerabiane rzeczy są z reguły najfajniejsze.;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...