Strony

02.11.2013

glitter DIY

Po co trzymać biżuterię w szufladzie skoro może ona być ozdobą pokoju? :D

Dzisiaj małe i niezbyt skomplikowane DIY na brokatową podstawkę na kolczyki/pierścionki.

efekt końcowy :)
 Potrzeba:
-balonika (albo słabo nadmuchanego, albo takiego jak mój- nie pierwszej świeżości :P)
-szklanki (teraz tak patrzę, że chyba powinnam usunąć z niej ten napis..)
-kleju do decoupage'u
-nakrętki od butelki lub innego pojemniczka
-brokatu
-silikonowego pędzla (można też wziąć zwykły ale tego łatwiej domyć)
-długopisu


1. przykładamy szklankę do balonika i rysujemy okrąg.


2. do nakrętki wlewamy trochę kleju i wsypujemy brokat.


3. mieszamy! Musi być stosunkowo gęste, jak jest za płynne to dosypujemy brokatu.


4. w tym momencie pojawia się obawa, że zaraz cały pokój będzie w błyszczącej papce. za pomocą pędzla rozprowadzamy to co nam powstało na balonie, dojeżdżając precyzyjnie do linii.


mniej więcej tak to ma wyglądać:


6. zostawiamy balonik do wyschnięcia

7. gdy pojawi się wyraźna twarda skorupka (u mnie po jakiś 24h, ale to zależy od kleju i grubości warstwy) przebijamy balonik i odklejamy małą tackę :)





Jeśli ktoś spróbował zrobić, to koniecznie dać znać w komentarzach :)

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. DIY to ekstra sprawa. Dodawaj więcej tego typu rzeczy. W szkole na lekcji będziemy lepić z modeliny. Jak wiadomo godzina lekcyjna to nie za dużo czasu. Będę wdzięczna za każdy pomysł na to co mogłabym ulepić. Uwielbiam twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko jak ja bym chciała wrócić do czasów kiedy na lekcjach lepiliśmy z modeliny XD

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Łatwy, ale przy tym pomyłowy, a efekt końcowy wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. extra pomysł, zresztą tak jak i efekt:)
    napewno zrobie tylko nie posiadam kleju:(
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapka w górę :) zgłaszam się, przyznaję, robiłam. Szajn jak się patrzy ;) tylko trochę mi się brokat obsypywał, chyba nie powinien, więc pewnie coś sknociłam. Ale póki stało i nikt nie dotykał, prezentowało się całkiem nieźle.
    Twoja miseczka - mistrzostwo, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alee faajnie :0

    Nastawiałam się kiedyś na takie czekoladowe miski, ale jak na złość dobrej do rozpuszczania czekolady brak (bo ja kupuję tylko profeszonalne czekolady z lidla xD) i odrzuciłam ten pomysł, ale nie myślałam, że to samo można zrobić z klejem! Myślę, że można nawet jakoś zafarbować klej barwnikiem i zrobić to samo. Nie będzie tylko na biżuterię, ale też na inne.... ładne rzeczy XD

    PS czy do tego diy można użyć kleju typu wikol, magic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak by było z wikolem, ale powszechnie uważa się, że klej magic jest praktycznie do wszystkiego XD więc spróbować nie zaszkodzi

      Usuń
  6. Ale to ślicznie wygląda. Świetny pomysł! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Wydaję się że takie proste, ale nigdy bym na to nie wpadła :D
    Muszę koniecznie spróbować! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kursik ja już myślałam o takich gwiazdkach an choinkę, ale zastanawiam się czy to się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale super!
    Powiem szczerze, że ja swoją biżuterię trzymam w pudełeczku, ale u Ciebie to jest... niezły pomysł ;)

    Wpadniesz i skomentujesz? Będę wdzięczna :) Zostań na dłużej, może Ci się spodoba?
    http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...