Strony

26.11.2013

back in time

Ostatnio tak się zaczęłam zastanawiać, że tych koszulek to już całkiem sporo natworzyłam... Dlatego postanowiłam, że zrobię tak post, w którym nie będzie nic nowego, ale zbiorę zdjęcia wszystkich koszulek z bloga. W sumie to chyba po to, żebym umysłem ogarnęłam ile tego mam i co już się zgubiło w praniu XD

Lecimy od tych najstarszych ;)































ZROBIŁO SIĘ TEGO DUŻO :D

!  w komentarzach robimy głosowanie która koszulka najbardziej udana ;)  !

16 komentarzy:

  1. Z robaczkami najpiękniejsza. Wcześniej jej tu nie zauważyłam, wiedziałam dokładnie co przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na post!
    Wg mnie chyba najlepsza ... pierwsza, jakoś najbardziej zapadła mi w pamięć.
    Choć tak naprawdę to trudny wybór bo wszystkie są piękne!

    Monia

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są cudowne, ale chyba najlepsze to pierwsza i dziewiąta :3
    majstersztyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie cudowne, ale jak mam wybierać to ta z czaszką podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze względu na wzór najbardziej podoba mi się dziewiąta, ale wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór wszystkie są cudowne na swój sposób :) A która jest Twoją ulubioną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak ciężko, to jakbym mówiła które ze swoich dzieci najbardziej kocham XD Chyba najwięcej pracy było z kościotrupem, czaszką, kryształami i żukami.. a do niektórych mam po prostu sentyment, dobrze się kojarzą ;)

      Usuń
  7. Genialne *_* Ten z totemem najlepsza :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Do gustu przypadły mi prawie wszystkie koszulki, ale najbardziej spodobała mi się ta z żukami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah, trudny wybór... :/ Może moje kochane Floydy? Dobra, jako fanka tak stwierdzam, a jako człowiek z ulicy? :D ta na guziczki zapinana z ombre, kurcze genialna jest przez prostotę.zgadzam sie tez z komentarzami wyżej, ale nie wiem, która najlepsza. Serio.
    Pozdrawiam,
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  10. Z każdą koszulką jesteś coraz lepsza. Trudno wybrać, która najbardziej mi się podoba. Wszystkie są świetne. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie Chanel, choć wybór niełatwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te koszulki to mistrzostwo świata! Każda z nich jest genialna, ale chyba najbardziej zachwycił mnie lampart :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spójrz: http://www.house.pl/pl/pl/ona/kolekcja/t-shirty/z6021-01x/printed-t-shirt - house zainspirował się Twoją bluzką oh deer ;))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...