Strony

14.09.2013

pugs.




Chciałam ulepić jakieś zwierzę, padło na buldoga :P
miałam ambicje skończyć go całego, ale jak mam być szczera, to głowa była zbyt wyczerpująca, żeby zabrać się za całą resztę :P


Wysokość głowy : ok. 1,5 cm


Macie jakieś propozycje innych zwierząt? Bo jak widzicie, przychodzą mi do głowy coraz dziwniejsze pomysły nabijania głowy na patyk...  Ktoś ma ochotę na breloczek z głową psa? XD

Jak już wspominałam wzięłam się bardziej za rysowanie i ci co śledzą mojego Facebooka ten portret już widzieli. Dla zdezorientowanych: robiony na podstawie tego zdjęcia


17 komentarzy:

  1. masz ogrooomny talent, z każdym postem coraz bardziej mnie zadziwiasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Głowa pieska jest tak nieprawdopodobna, że obok niezadowolenia ze swoich własnych "osiągnięć" (jedyne, co realistycznego potrafię ulepić to czaszki ptaków. Miło, nie?) pojawia się niesamowity żal, że nie zamierzasz dorabiać mu tułowia. Ale w sumie mało komu się chce. Jest tylko tak piękny, że mam nadzieję i trzymam kciuki za tym, żebyś ulepiła jeszcze niejednego zwierzaka.

    Rysowanie idzie ci świetnie. Znowu mi upada samoocena.

    Jak się cieszę, że jest post. Uwielbiam cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny dziękuję bardzo! :* Niech nie upada samoocena tylko do roboty!

      Też cię uwielbiam ;)

      Usuń
  3. Ty to jesteś wszechstronnie uzdolniona kobitka :). Buldog extra-namęczyłaś się nieźle z wymodelowaniem -też po mału je ogarniam i doskonale rozumiem to, że po głowie nie miałaś już ochoty kończyć reszty ;), co do rysunku to już w ogóle chylę czoła-niesamowity :)-zdarzył mi się kiedyś portret, ale włosy to jakaś masakra :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny buldog. :) Jak zobaczyłam ten rysunek to myślałam ( na początku), że to zdjęcie. :) Śliczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałaś ten rysunek Maffashion? Zdecydowanie powinnaś <3.
    Co do buldoga, to skojarzył mi się z koszulką z napisem "pugs not drugs" ( http://images.urbanoutfitters.com/is/image/UrbanOutfitters/21002290_040_b?$detailMain$) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie z tej koszulki wzięłam cytat na fb ;)
      Wstawiłam ten rysunek gdzieś w komentarzach, myślicie, że mam go jeszcze raz wysłać bezpośrednio do niej? :)

      Usuń
    2. jasne, koniecznie jej wyslac !

      Usuń
  6. Nie mogę w to uwierzyć, że ten piesek jest ulepiony... on wygląda jak żywy:)))
    Masz ogromny talent... brawo! Szkic równie piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A...Ale...Ale jak???
    To jest...cudne, niesamowite, nie wiem jak to ująć, naprwadę ;)

    Ile ok. cm ma głowa pieska?
    Mogłabyś zrobić taką tylko, że border collie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Zapomniałam o wymiarach, już jest w poście. Ma wysokość ok 1,5 cm
      Pewnie, że bym mogła, nie wiem tylko jak by wyszło ;D

      Usuń
    2. A... Myślałam, że jest większa, bo na fotkach tak wyszła. Ale im mniejsza tym lepsza. To dopiero sztuka.! Pytam się bo też próbowałam zrobić coś w tym stylu no... ale mi nie wyszło tak dobrze jak Tobie ;) A ja mam czekoladowego border collie. 6-miesięcznego ;) mam jego kilka fotek na http: //handmademary.blogspot.com (to mój blog. Robię różne słodkości)
      Jak przeglądma Twojego bloga to zdecydowanie trafi do listy moich ulubionych.
      26 mam urodziny, więc dlatego spytałam się ,,Mogłabyś zrobić taką tylko, że border collie?'' :)

      Usuń
  8. Piękny rysunek i uroczy piesek ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci wyszedł ten buldog. : )A rysunek - boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś nie za bardzo na buldoga wygląda ;/ widziałaś ty kiedyś buldoga???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D uuu... ostry, porządnie przemyślany hejt. nie wiem jak się po tym pozbieram...

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...