Strony

29.09.2013

gitara basowa

Gdyby nie to zamówienie, to nadal tkwiłabym w przekonaniu, że gitary basowe są tylko czterostrunowe :P
A tu proszę, bite pięć
Czy ktoś z czytelników gra na takiej i mi powie po co ta dodatkowa struna? ;P












 Figurka miała wyjść tak jakby z drewna ;)


PS1: czy jakaś dobra dusza jest w stanie mi powiedzieć czemu wyświetlane po edytowaniu zdjęcia w Picassie są dużo lepszej jakości niż te ładowane na bloga? Irytuje mnie to niemiłosiernie...

PS2: Działa już Playlista :D Miałam problem z wybraniem utworów bo było ich chyba z 30 XD ale będę ją co jakiś czas aktualizować, póki co zapraszam do słuchania

14 komentarzy:

  1. Wyszedł taki drewniany efekt, w ogóle to zazdroszczę ci tego talentu do gitar xD

    A co do tej dodatkowej struny, to istnieją czasami też ośmiostrunowe (ciocia Wikipedia wszystko wie). Ale nie wiem, po co jest, nie chce mi się czytać, ale więcej masz tutaj: http://bit.ly/19LNoPZ C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej. KOCHAM te twoje gitary. (ja ogólnie kocham gitary basowe, ale jak są z modeliny to się zakochuję)

    Wow. Przekonałaś mnie do Arctic Monkeys :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się bardzo cieszę, ostatnio słucham praktycznie tylko ich :P

      Usuń
  3. Przytoczę wpis na facebook'u jednej blogerki "Wygląda na to że Google za wszelką cenę chce nas zmusić do zakładania kont w G+. Moje zdjęcia ostatnio strasznie traciły na jakości po publikacji wpisu i co się okazało? Że Google wspaniałomyślnie wprowadziło autokorektę zdjęć, którą da się wyłączyć tylko posiadając konto w G+. Chyba pora przemyśleć przeprowadzkę na własny serwer, bo coraz mniej mi się to podoba." Więc już chyba wiem o co chodzi z tą jakością ://

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna po prostu :) nie mam zielonego pojęcia po co ta struna ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na gitarze nie gram, więc nie wiem po co ta struna. Mogę za to powiedzieć coś o całej gitarze - jest świetna! : )
    Ze zdjęciami mam podobnie. Po dodaniu na bloga mają gorszą jakość. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. This is one of the most realistic miniature guitars I have ever seen - normally, miniature guitars are just too chunky.

    Although four strings is normal for bass guitars, they can have five, six, eight, or more - the more strings, the greater the instrument's range.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, thank you :D You're just too kind!
      Good to know, maybe it's time to learn sth more about bass guitars ;P

      Usuń
  7. Me encanta ha quedado perfecta.
    Un abrazo.
    Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest prześliczna. Jeśli masz chwile to chętnie złoże u ciebie zamówienie.
    Jeśli jesteś zainteresowana to napisz do mnie maila na reczne.cudenka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...