Strony

22.09.2013

bling-bling




Gardło mnie boli, nic mi się nie chce i przede mną combo sprawdzianów..
I jak ja mam w takich warunkach rozwijać moje artystyczne zdolności, no nie idzie!

Szybki rysunek kryształowej łezki (Ostatnio sobie przypomniałam skąd ją mam. Jak jeszcze żyły dinozaury, to byłam z rodzicami w Turcji i na targu sobie ją wypatrzyłam. Jeden z najmniej przemyślanych zakupów ever, ale musiałam ją mieć. Bo się świeci.)





Kolejna kartka z długopisowego rysownika, bransoleta z kryształkami. Proszę przymknąć oczy na światła niekoniecznie w tych miejscach co trzeba, rysowane z pamięci i w szkole ;)






5 komentarzy:

  1. To się nazywa sztuka ;D Przepiękne rysunki, masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki jak zwykle genialne, ale i mój ukochany zespół <3
    Monia

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...