Strony

07.09.2013

21 & eye




 Bierze mnie na realistyczne rysunki, Jak wyjdzie, to mam taki fajny rodzaj satysfakcji :P
format A3, rysowane miękkimi ołówkami i cienkopisem





Chciałam zrobić taką prostą koszulkę, i nawet sama wpadłam na to jaki chcę wzór. Idę do sklepu, patrzę, a tam co druga prawie taka sama ;_; 
No cóż, może tym razem oryginalnością się nie popisałam ale zaoszczędziłam ze 4 dychy :P

malowane czarną farbą do tkanin



i tył:

I jeszcze jedna sprawa. Nie chcę za bardzo, żeby wstawiana muzyka była porozrzucana po postach. Mam zamiar wstawić playlistę na bloga, którą będę co jakiś czas aktualizować. Ale mam problem, bo jak w wstawiam 'gadżet HTML' to niby wszystko się zapisuje, ale jak wchodzę na bloga to nie ma żadnego efektu i pasek z muzyką się nie wyświetla.
Kto mi powie jak żyć i co z tym jakże ciężkim problemem zrobić? ;P

13 komentarzy:

  1. WOWWW MASZ OGROMNY TALENT TE OKO JEST NIESAMOWITE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne , strasznie realistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Wychodzi, że teraz masz rękę i do ołówka!
    Ojej, też czasami tak mam, że wymyślę coś i uznaję za szczyt oryginalności, po czym po trzech, czterech dniach natrafiam na coś takiego w Internecie...
    Hm. mam takie pytanie - co sądzisz o pastelach na materiał? Próbowałaś ich kiedyś? Dobre są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... nigdy nie próbowałam, ale zastanawiałam się czy ich nie kupić, w końcu zrezygnowałam. Jakoś nie mogę przekonać się do obiecywanego efektu, wygląda to podobnie jak kredki woskowe na papierze. Przypuszczam, że jestem już tak przyzwyczajona do płynności kreski farby i pisaków, że i tak bym z nich nie korzystała :P
      ale nie zrozum mnie źle, nigdy sama nie wypróbowałam więc nie mogę odradzić albo zachęcić... Jeśli zdecydujesz się na ich zakup, to bardzo proszę o małą recenzję w komentarzu ;)

      Usuń
  4. Ja tam od początku po Twoich pracach z modeliny wiedziałam, że i kreskę masz niezłą. Pewnych rzeczy nie da się nauczyć przez pracę, trzeba mieć talent. Gratuluje wyszło na prawdę bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Twój szkic sprawił, że szczęka opadła mi do samej ziemi-doskonale rozumiem, że czujesz satysfakcję bo masz do tego całkowite prawo-genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oko *.* Po prostu cudowne!
    Koszulka bardzo mi się podoba. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne oko *.* ale wydaje mi się, że te rzęsy powinny być trochę krótsze przy wewnętrznym kąciku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe. Wzorowałam się na zdjęciu i widocznie czyjeś oko ma jakieś superrzęsy ;P

      Usuń
  8. Zapraszam do mnie po wyróżnienie w blogowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, uwielbiam Twoje prace, są cudowne C;

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...