Strony

29.09.2013

gitara basowa

Gdyby nie to zamówienie, to nadal tkwiłabym w przekonaniu, że gitary basowe są tylko czterostrunowe :P
A tu proszę, bite pięć
Czy ktoś z czytelników gra na takiej i mi powie po co ta dodatkowa struna? ;P












 Figurka miała wyjść tak jakby z drewna ;)


PS1: czy jakaś dobra dusza jest w stanie mi powiedzieć czemu wyświetlane po edytowaniu zdjęcia w Picassie są dużo lepszej jakości niż te ładowane na bloga? Irytuje mnie to niemiłosiernie...

PS2: Działa już Playlista :D Miałam problem z wybraniem utworów bo było ich chyba z 30 XD ale będę ją co jakiś czas aktualizować, póki co zapraszam do słuchania

22.09.2013

bling-bling




Gardło mnie boli, nic mi się nie chce i przede mną combo sprawdzianów..
I jak ja mam w takich warunkach rozwijać moje artystyczne zdolności, no nie idzie!

Szybki rysunek kryształowej łezki (Ostatnio sobie przypomniałam skąd ją mam. Jak jeszcze żyły dinozaury, to byłam z rodzicami w Turcji i na targu sobie ją wypatrzyłam. Jeden z najmniej przemyślanych zakupów ever, ale musiałam ją mieć. Bo się świeci.)





Kolejna kartka z długopisowego rysownika, bransoleta z kryształkami. Proszę przymknąć oczy na światła niekoniecznie w tych miejscach co trzeba, rysowane z pamięci i w szkole ;)






14.09.2013

pugs.




Chciałam ulepić jakieś zwierzę, padło na buldoga :P
miałam ambicje skończyć go całego, ale jak mam być szczera, to głowa była zbyt wyczerpująca, żeby zabrać się za całą resztę :P


Wysokość głowy : ok. 1,5 cm


Macie jakieś propozycje innych zwierząt? Bo jak widzicie, przychodzą mi do głowy coraz dziwniejsze pomysły nabijania głowy na patyk...  Ktoś ma ochotę na breloczek z głową psa? XD

Jak już wspominałam wzięłam się bardziej za rysowanie i ci co śledzą mojego Facebooka ten portret już widzieli. Dla zdezorientowanych: robiony na podstawie tego zdjęcia


07.09.2013

21 & eye




 Bierze mnie na realistyczne rysunki, Jak wyjdzie, to mam taki fajny rodzaj satysfakcji :P
format A3, rysowane miękkimi ołówkami i cienkopisem





Chciałam zrobić taką prostą koszulkę, i nawet sama wpadłam na to jaki chcę wzór. Idę do sklepu, patrzę, a tam co druga prawie taka sama ;_; 
No cóż, może tym razem oryginalnością się nie popisałam ale zaoszczędziłam ze 4 dychy :P

malowane czarną farbą do tkanin



i tył:

I jeszcze jedna sprawa. Nie chcę za bardzo, żeby wstawiana muzyka była porozrzucana po postach. Mam zamiar wstawić playlistę na bloga, którą będę co jakiś czas aktualizować. Ale mam problem, bo jak w wstawiam 'gadżet HTML' to niby wszystko się zapisuje, ale jak wchodzę na bloga to nie ma żadnego efektu i pasek z muzyką się nie wyświetla.
Kto mi powie jak żyć i co z tym jakże ciężkim problemem zrobić? ;P

01.09.2013

HP & piórnik



Niektórzy mnie pewnie za to zlinczują, ale powiem szczerze, że nie jestem największym fanem Harrego Pottera.. Nie wiem, oglądałam filmy, czytałam książki ale mnie to jakoś specjalnie nie wciągnęło. Za to te kolczyki  wydały mi się ciekawym pomysłem :)





I naszyjnik do kompletu ;P



 Niemal tradycją już jest, że co roku pokazuję mój piórnik, tym razem nie będzie inaczej. W związku z moim oswajaniem maszyny uszyłam sobie srebrny mały piórnik na zamek:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...