Strony

21.08.2013

Californication












10 komentarzy:

  1. moja ukochana piosenka zarówno jak i zespół! :)moim zdaniem, świetnie Ci wyszła ta koszulka. *3*
    xoxo


    _________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka!
    Ciekawa jestem końcowego wyglądu plecaka. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochana od pierwszego wejrzenia, świetna koszulka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiesz przypadkiem z skąd można wziąć taki skóropodobny materiał?Skąd ty go wzięłaś? :) Śliczna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      Hm, u mnie nie było jakiś problemów z dostępem, poszłam do trochę lepiej zaopatrzonego sklepu z materiałami i był ;P

      Usuń
  5. Wg mnie jesteś idealną modelką, w końcu byłyśmy już na backstage pokazu mody! Więc wiesz jak to powinno wyglądać ;) Świetny pomysł z tą siateczką po bokach koszulki!
    Pozdrowienia z Norwegii
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;**
      haha no a jak, w końcu jak elita to na backstage zapraszają ;D

      Usuń
  6. hey , chciałabym poinformować ,że nominuje cię do Liebster Blog Awards c: Więcej na http://angie-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...