Strony

16.07.2013

the key










16 komentarzy:

  1. Jaki piękny ♥ kwiatki jak prawdziwe, przypominają mi łąkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No niestety, jak się nad czymś siedzi jakieś 3 godziny to się nie chce tego za bezcen sprzedać ;) Poza tym musu nie ma, ucieszę się też jak ten prototyp ze mną zostanie :P

      Usuń
  3. Drogi? rozróżnij proszę badziewnego gofra na zawieszce od kawałka sztuki, moim zdaniem cena jest bardzo adekwatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że dobrze wyceniłaś pracę. Nie jest drogi, a jeśli ktoś chce uzupełnić swoją garderobę o cudny, oryginalny naszyjnik, to go po prostu kupi. Czekałam na jakiegoś Twojego posta. Super, że w końcu jest! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.: róża świetnie Ci wyszła *-*

      Usuń
  5. Fajny pomysł :>

    +obserwuje :D
    Pozdrawiam Klaudia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie! Prawdziwe cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł :) a cena wcale nie jest taka duża!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, na pewno szybko znajdzie właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne *o* zapraszam na mój blog o modelinie http://sweetminiatures.blogspot.com/ zachęcam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję!
    Ale uwaga, nie lubię spamu i proszę, starajcie się nie reklamować pod moimi postami. Pamiętam, że już podawałaś adres swojej strony, uwierz mi, raz w zupełności wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. omomom jaki fajny pomysł
    supcio blog
    obserwujemy? daj znać u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł. Piękny kluczyk <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...