Strony

20.07.2013

skalniak







25 komentarzy:

  1. Pierścionek boski <3 A koszulka genialna ! :D

    /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest genialna bez dwóch zdań, a moja zakochana w swoim ogrodzie mama rozpłynęłaby się nad tym pierścionkiem. *-* pomysły masz świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... Może twój mózg podświadomie zainspirował się ostatnimi kluczami z kwiatami? :P Pierścionek wyszedł świetnie, a koszulka (jak zawsze) bosko :) Mam pytanie, jak zrobiłaś ombre? Rozpuściłaś barwnik w wodzie? Ja mam zamiar potrenować tie-diy, czy jak tam to się nazywa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.betweenheandshe.com/diy-ombre-tank-top/ po angielsku, ale chyba rysunki wszystko tłumaczą ;) wystarczy wpisać w google coś typu how to make- ombre t-shirt

      Usuń
    2. Własnie szukałam, ale większość była z barwnikami w proszku, a tych nigdzie nie znalazłam :(

      Usuń
    3. No bo przeważnie barwniki są w proszku ;P
      Nie szukałam w internecie, więc nie wiem w jakim sklepie są, ja je kupuję jak jestem za granicą. Ale poszukaj jeszcze, na pewno są tylko się gdzieś kryją :P

      Usuń
  4. Pierścionek jest świetny- wygląda jak skalniak mojej babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I pierścionek i koszulka boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, ale to chyba nie skalniak, bo nie ma kamieni, no chyba, że ja jestem slepa...xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :/ żyłam w tak wielkim błędzie...

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek i koszulka moim zdaniem mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skalniak na pierścionku - ten pomysł bardzo mi się spodobał :3

    Przepraszam i zapraszam na mojego nowego bloga: myszka-mycha.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  10. napiszesz w następnym poście jak zrobiłaś tą ombre bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę niby napisać, chociaż to i tak lepiej widzieć na obrazkach.. a nie wpadłam na to żeby robić zdjęcia podczas procesu.. Internet na serio zawiera dużo takich tutoriali, wystarczy poszukać w google grafice. Jeśli jakiś konkretny moment jest dla kogoś niejasny to pisać tutaj, postaram się wytłumaczyć ;)

      Usuń
  11. Twój blog jest genialny, brak mi słów. Od razu widać, że robisz do z pasji, a nie dla zamówień na produkowane masowo rzeczy z foremek. I chyba już mogę tak powiedzieć: jestem twoją fanką =]

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa wielbię wszystkich swoich fanów! <3 dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Idea genialna! Ten pierścionek jest cudowny! Koszulka również ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co Cię tknęło ale naprawdę fajne ;) Zapraszam do mnie ;)perfettojewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe pomysły na biżuterie. Twoje prace są takie INNE od wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny pirścionek :)!Koszulka również bardzo oryginalna.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moglabys podac z jakiej firmy uzywalas barwnikow ? z gory dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...