Strony

27.07.2013

old gold.












20 komentarzy:

  1. Jak zrobiłaś te kryształy? *.* Piękne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się pod pytanie. Piękne te strzały, a kryształy urzekające

      Usuń
    2. Postanowiłam, że pomysł na kryształy pozostanie moją tajemnicą i publicznie jej wyjawiać nie będę :P

      Usuń
    3. każdy ma swoje tajemnice , których nie wyjawia , jak magicy :) przez to niektóre modeliniarki są naprawdę oryginalne i wyjątkowe :)
      kryształy są cudne :) robią wrażenie

      Usuń
  2. Cudownie wyszły Ci te kryształy :)
    Co do logicznego myślenia o szyciu, to widzę, że mamy podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne *_* strzały mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zobiłaś kryształy...? Wow. Jakikolwiek masz sposób - daje niezłe efekty.

    A o maszynie do szycia lepiej nie wspominać, bo moja się zepsuła i uparcie nie chce szyć do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie są te strzały *.*
    Awww... :)
    Trafiłam tu przez przypadek i muszę przyznać że rzeczy które robisz są boskie ;> Oddaj mi swój talent ;D
    Ja o maszynie wole nie wspominać bo tylko raz ją dotknęłam i się zepsuła :c
    Dopiero zaczynam więc zapraszam na mojego bloga ^^ (http://cuda-bezimiennej.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i pomysłowe!
    Zapraszam do mnie :> http://modern-order.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne *.* Ja właśnie myślałam nad jakimś kursem szycia, a ty mnie tak zniechęcasz do maszyny... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :)
    perfettojewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. strzały są genialne! Można zamówić takie trochę większe?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem bardziej ciekawa z czego sa wykonane strzaly nie krysztaly ;) moglabys powiedziec ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obklejone złotkiem modelina i drut ;)

      Usuń
  11. Świetne te kryształy! Czy one są jednak wytrzymałe? Znaczy się, jeśli nie rozlecą się przy takim "zwykłym" upadku na ziemę, lub transporcie w kosmetyczce, etc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo trwałe jak na to, jak wyglądają ;) przetestowałam

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...