Strony

29.06.2013

waaakacje







Czujecie tę rebelię? xdd





10 komentarzy:

  1. Fajne koszulki. Nosiłabym :3

    OdpowiedzUsuń
  2. robaczki cudowne <3 Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, pierwsza koszulka jest przepiękna *.* Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne koszulki, szczególnie ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka z robaczkami jest genialna. ** Masz świetne pomysły. Powiedz mi, jakie farby do tkanin polecasz? Chcę spróbować malowania na tkaninach, ale jestem zielona, jeśli chodzi o wybór m. in. farb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) Najlepsze moim zdaniem są farby Pebeo, ale coś ostatnio nie mogę ich znaleźć... Ich zapasy powoli mi się kończą i będę się ratować jakimiś akrylowymi. Chyba że je gdzieś znajdę :P

      Usuń
  6. O Boże! Co za cudeńka! Też takie chcę!
    Ooo, widzę nowy wygląd bloga - super!
    No właśnie, wakacje! Liczę na kilka modelinowych postów. :3
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. zdolna z Ciebie bestia:) pierwsza skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog bardzo przyjemnie się czyta Na pewno zostane dłużej .
    Zapraszam do mnie : luuvmy.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Zapraszam do mnie http://m-fantasy-world.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam ale mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...