Strony

08.06.2013

koszulka- Pink Floyd








16 komentarzy:

  1. Jest przepiękna i genialna tak samo jak jej autorka ;)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna koszulka. Gdybym zobaczła taką w sklepie, od razu bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mężczyzna byłby wniebowzięty gdyby dostał taką koszulkę - oboje uwielbiamy Floydów

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ta bluzeczka. Tez tak chce. Ale zrobic samemu... :D
    Jest dobra promocja w NewYorkerku - 20 zl za bluzke na ramiaczkach.
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, uwielbiam Pink Floydów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja już mówiłam, że kocham twoje T-shirty!? ;d No genialne są. A miejsce pracy w poniższym poście... do tego nie mam pytań. Chciałabym taką kolekcje skalpeli ;p Miło się ogląda motywy "workspace" :D Tam gdzie wszystko się zaczyna. Ja upycham wszystko w szufladach biurka. Więc pełno posegregowanych pojemniczków, woreczków. Co do modeliny - znam ten ból ;p mam trochę takich rzeczy "za stare do użycia ale szkoda wyrzucić... może jeszcze się przyda, na czarną godzinę". Jak tak oglądam Twoje pracę to zaczynam żałować, że nie mieszkasz bliżej żeby podzielić się swoją pasją i motywacją ;p Może masz jakiś kontakt bo chętnie bym z Tobą porozmawiała... tak o wszystkim i o niczym.
    Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga http://curiouscreativeness.blogspot.com/ reaktywuje go czekając na miłe wsparcie czytelników ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej mi powiedz jak zrobilas te genialne chmurki w tle.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybielacz, potem poprawki farbą ;)

      Usuń
    2. ale takim zwykłym wybielaczem do ciuchów, jak do prania się dodaje?

      Usuń
  8. Woooow... czy można sobie taką u Ciebie zamówić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możemy się dogadać ;) korna.miniatures@op.pl

      Usuń
  9. Boże, no kocham Cię! FLOYDZI <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...