Strony

23.06.2013

kolia








14 komentarzy:

  1. Wow,świetna. Boskie kolory, chętnie bym taką kolię nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fantastycznie, kolory idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz jakiś tutorial jak to zrobić ? pliss Gdzie kupiłaś łańcuch ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że nie pamiętam gdzie kupiłam łańcuch. Zdaje mi się że odczepiłam go z jakiejś torebki..?
      Tu nie ma niczego skomplikowanego, po prostu czasochłonne zajęcie. Najpierw trzeba połączyć dwa łańcuchy sznurkiem- owijasz zahaczając o ogniwo z jednego łańcucha i drugiego. Potem pleciesz warkoczyk, co drugi splot zahaczasz o jedno ogniwo łańcucha. Na koniec z muliny dorabiasz frędzelki i doczepiasz.
      Wszystko jasne? :P

      Usuń
  4. Śliczne prace! Wiem co mówię gdyż jestem z zawodu artystą, widać faktycznie prace ręczną a nie tylko półfabrykaty i ciasta ze sklepowych foremek. Gratuluje!
    Zapraszam serdecznie również na mojego bloga, także znajdzie tam pani rękodzieło i prace malarskie, trochę fotografii artystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam sobie kilka stron bloga i nadal znajduję się w stanie skrajnego niedosytu. Chyba znalazłam swój autorytet, swoją idolkę. Zmęczyły mnie już modelinowe wyroby przedstawiające jedzenie w kółko i wciąż. Nie mam słów, bo układałam je sobie podczas przeglądania trzeciej strony Twoich postów i jakoś mi uleciało.
    Co do kolii - rzeczywiście, oszczędność. Mi nawet nie przyszłoby do głowy, aby takie coś zrobić ze sznurka, łańcuszka i muliny. Zapewne ze zrezygnowaniem opuściłabym sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeju, jak miło :D cieszę się, że mój blog jest dla kogoś inspiracją!
      Dzięki za poruszające słowa ;)

      Usuń
  6. przecudne ;** Zapraszam do mojego nowego modelinowego bloga http://sweetminiatures.blogspot.com/ zachęcam do komentowania ~.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolia naprawdę genialna, super pomysł, ale ja odpuściłabym sobie te czerwone frędzle, według mnie bez nich jest dużo ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...