Strony

12.05.2013

piórnik we wzorki









24 komentarze:

  1. Moim skromnym zdaniem to ten piórnik już wygląda niesamoicie. Ja na Twoim miejscu już bym tam nic nie dodawała,ale to moje zdanie. Tak więc, mi się baaaaaaardzo podoba tak jak jest teraz. I zazdroszczę talentu, uwielbiam patrzeć na Twoje rysunki. Pewnie dlatego, że moje rysunki ograniczaja sie do postaci z Simpsonów i Futuramy :D a na modelinowe twory poczekam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nic nie dodawała :) ew jak na sprzedać czy na prezent to wtedy dopisać własciciela, o :) bo ileż można mieć piórników :D

      Usuń
    2. Zgadzam się. Lepiej już nic nie dodawać, by nie przedobrzyć. Tak wygląda rewelacyjnie, a nie łyso! Ah.. Napatrzeć się nie mogę!

      Usuń
    3. Zgadzam się... i ogółem cud, miód... C:

      Usuń
    4. mówicie..? ale dowaliłabym coś jeszcze takiego drobnego, żeby było bardziej speszal ;P

      Usuń
  2. elf :) piórnik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Przez przypadek trafiłam na facebook'ową stronę, która raczej nie należy do pani(w końcu pani podała link do swojej strony), a wykorzystuje zdjęcie jednej z pani prac.
    https://www.facebook.com/modelinajulia?fref=ts
    Mam nadzieję, że wszystko szybko się wyjaśni i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, postaram się odpowiednio zareagować ;)

      Usuń
    2. Sprawa załatwiona, chociaż autorka strony ma chyba 9 lat i nie zna innych słów niż przekleństwa.. XD normalnie aż się boję, że zacapslockuje mnie na śmierć...
      Śmieszą mnie tacy ludzie, a ile ciekawych rzeczy się o sobie dowiedziałam! :D

      Usuń
  4. Nie ma szans na modelinowy post, ale błagam na kolanach: ulep coś niesamowitego. :3 Czytam od pół roku, dzięki Tobie zaczęłam lepić. Plissssss.... :33

    Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha toś mnie zmotywowała ;D no doooobra, znajdę chwilę to ulepię coś niesamowitego XD

      Usuń
  5. Mogłabyś mi powiedzieć, gdzie kupujesz barwniki do koszulek? Czy koniecznie muszę je kupować w internecie?

    Swoją drogą, prowadzisz świetnego bloga. Inspiruje bardzo;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję bardzo :D
      powiem szczerze, że szukam okazji :P nie mam konkretnego sklepu, jak brakuje mi jakiegoś jednego pisaka albo farbki to lecę do Empika, a jak robię zapasy, staram się jechać do pobliskiej hurtowni- tam zawsze trochę taniej jest.
      Ale uważam, że o ile nie masz w pobliżu jakiegoś takiego sklepu, to lepiej przez internet. Bo nawet z przesyłką za zestaw zapłacisz chyba mniej niż w Empiku :P

      Usuń
    2. Ja nie mam w pobliżu nawet Empiku, a co dopiero hurtowni xD

      Usuń
  6. Z każdą pracą mnie coraz bardziej zadziwiasz. To wszystko co robisz jest takie piękne! Gdybym miała chociaż połowę tego twojego talentu.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu śledzę twoje wspaniałe modelinowe (i nie tylko^^) poczynania. Teraz chciałabym zwrócić się do ciebie z małą prośbą: czy mogłabyś w którymś poście opisać jakich materiałów (rodzaju modeliny, lakierów itp.) używasz do lepienia? Byłabym bardzo wdzięczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad takim postem, bo już kilka osób mnie o to prosiło. Osobiście nie przepadam za tego typu notkami ale wiem, że niektórym to się może przydać, więc się jeszcze zastanowię ;)

      Usuń
    2. A właściwie czemu ich nie lubisz? :)
      Ja już tak mam, że z natury jestem ciekawska :P
      PS. Nawet jeśli zrobisz taką notkę, to przecież nie musisz pokazywać wszystkiego...

      Usuń
    3. Nieeeee nie chodzi mi o to, że zdradzę jakieś państwowe tajemnice!! :D
      po prostu nie chcę zaśmiecać bloga jakimiś nudnymi postami o tym, że mam taką modelinę i że kroję taką żyletką :P Ale rozumiem Twoją ciekawość, bo sama lubię oglądać czyjś warsztat i postaram się w interesujący sposób przedstawić moje miejsce pracy i jakieś narzędzia ;)
      Wymyślę coś innego niż wstawienie zdjęcia Fimo i kilku wykałaczek ;)

      Usuń
    4. W takim razie bardzo dziekuję za to poświęcenie :D
      W imieniu swoim jak również innych ciekawych obserwatorów bloga :)

      Usuń
  8. Modelinowy maniak15 maja 2013 15:06

    Mam takie pytanko... Ja także zajmuję się lepieniem z modeliny, ale niestety mam na razie małe doświadczenie w tej dziedzinie. Ostatnio postanowiłam kupić sobie silikon do robienia kremów, jednak na rynku jest bardzo wiele silikonów. Ja kupiłam taki: http://nokautimg2.pl/p-14-02-14020f46f852dba0e658ad495550d32b500x500/soudal-silikon-uniwersalny-bezbarnwy-60g.jpg
    Silikon uniwersalny biały. Czy można wykonywać nim kremy? Jakiego ty używasz?
    Będę niezwykle wdzięczna za wszystkie rady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam silikon biały firmy Soudal :P Z taką różnicą, że nie w tubce ale taki do wyciskania specjalnym pistoletem, chociaż przypuszczam, że bardziej poręczy jest ten co Ty masz ;) I tak, nadaje się on do robienia bitej śmietany czy czego tam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny piórnik ^^
    Za jaką cenę byłabyś gotowa odsprzedać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisać w tej sprawie na maila ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...