Strony

18.05.2013

pastelowy Stratocaster



8 cm






31 komentarzy:

  1. Strasznie fajnie wychodzą Ci gitary.

    Ps. Oczywiście oczekujemy na większą dawkę modelinowych postów :D


    Zapraszam - Ptysiaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fenomenalnie :) Bardzo Ładnie i starannie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gitara jest świetna. Jak prawdziwa *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wspaniała! Dziękuję za spełnienie mojej pseudo-zachcianki, jestem Ci bardzo wdzięczna! Gitarka jest po prostu genialna, ponad niesamowitość, wielkość itp. Wcześniej nie wspomniałam, ale traktuję to jak prezent urodzinowy, bo swoje święto miałam w czwartek (16.05). Jak to mawia mój ulubiony bohater (Ferdynant) z kiepskich: ta praca "jest gitara" !!! Uff... Ale długa wypowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, teraz sobie tak myślę... Możesz pokazać swój warsztat podczas pracy i swój pokój, bo po zdjęciach sądzę, że jest mega przytulnie.
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przestań, przecież jest genialna *.*

    A co do tej notki... Chciałabym dowiedzieć się jakiego lakieru używasz do zabezpieczania swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stratocaster to moja ukochana gitara Fendera, coś totalnie niesamowitego. Odkąd pomacałam to mam na jej punkcie fizia. A Ty zrobiłaś ją po prostu zajefajnie :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Cud, miód, poezja! Aż się napatrzeć nie mogę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna *.*
    Czekam na post o Twoim miejscu pracy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. jej ale cudo! *O*
    Tak strasznie starannie wykonana, że aż nie można uwierzyć że z modeliny :>

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja!!! jestem pod wrażeniem :) cuuudo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to? Przecież to jest niesamowite. Masz talent. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I used to play a Stratocaster and this is one of the best miniature copies I have ever seen. Well done!

    OdpowiedzUsuń
  14. Majstersztyk!!! Cudowna gitara, cudowne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham tu zaglądać, masz talent kobieto! *.*
    Hmm... Może pokazałabyś jak wyciskać silikon? Bo mnie te zmagania wychodziła na razie strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Możesz mi powiedzieć, jakiego kleju używasz do łączenia metalowych elementów z modeliną? Bo mi za każdym razem coś odpada...

    OdpowiedzUsuń
  17. Możesz napisać gdzie i za ile kupujesz modelinę/narzędzia itp. te haczyki i wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz zrobić/ filmik lub dodać pare zdjęć w stylu Room Tour ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to oznacza sprzątanie...?
      po wszystkich kątach porozwalane są farby, barwniki, względnie modelina i jakieś spraye wydzielające trujące opary XD jak powrzucam to w jedno niewidoczne miejsce to dam wam o tym znać :P

      Usuń
  19. Ja strasznie chciałabym się dowiedzieć w jakim sklepie to wszystko kupujesz :)
    PS. A kiedy możemy się spodziewać tego posta? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Empik :) i inne lokalne sklepy i hurtownie :P

      Możecie się go spodziewać wtedy kiedy nie będę mieć 50 sprawdzianów dziennie XD Może jeszcze nie w ten weekend, bo mam koszulkę do pokazania, ale już niedługo się do tego zabiorę
      Będę to musiała podzielić na jakieś części chyba po jak siebie znam o połowie zapomnę napisać XD

      Usuń
  20. OMG! Śliczne na serio :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, świetna robota! Bardzo fajnie oddałaś szczegóły, szczególnie struny.. Nie żebym się przyszła tu chwalić, ale ja też robiłam gitarę z modeliny i właśnie tego samego materiału użyłam na struny. Co prawda, nie był to wisiorek, a atrybut figurki - basisty zespołu Korn :) Fajnie jest obserwować, jak inni ludzie wpadają na te same pomysły ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)Może kiedyś wymienimy się doświadczeniem :D Pozdrawiam serdecznie.

    http://too-sweet-27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Może jakiś tutorial na taką gitarkę, bo jest przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...