Strony

04.05.2013

crystal








15 komentarzy:

  1. Brak weny z kąt ja to znam xD
    Wtedy przeglądam grafiki gogle, szukając informacji C:
    Śliczna koszulka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no jak ty to robisz? XD
    Że te wszystkie twoje rzeczy są takie Cudne ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twoje koszulki ... są prześliczne ! Otwórz butik a zostaniesz milionerka !

    Brak weny ... też nie lubię, sposobu nie mam, ale wiem ,że nie można uciekać od lepienia czy malowania ... to tylko pogarsza i wydłuża czas nic nie robienia ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne. Wowowowow. Podziwiam i gratuluję talentu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też skorzystałaś z promocji w Cubusie "dwie koszulki za 49,99"? :D
    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam obcykane :P trafiłam jeszcze na dodatkowy rabat i za 2 koszulki zapłaciłam 41,90 ^^
      Tyle zaoszczędzić!

      Usuń
  6. Jest cudna!
    Brak weny, skąd ja to znam.. Dołączam się do pytania. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak weny...:D Ja też tak mam :)

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna koszulka!
    Chciałabym taką mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja też nie cierpię takiego uczucia, może razem coś wymyślimy??
    pozdrowienia
    Ania
    --
    magibal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączyłam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudna *o* jak ty je robisz że one tak realistycznie ci wychodzą?

    OdpowiedzUsuń
  12. To wszystko jest przecudne, ale ja i tak żałuję, że tak rzadko ostatnio tworzysz swoje cudeńka z modeliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co.. póki co to trochę mi przeszło. Nie mówię, że zrezygnowałam, nie nie! Ale obecnie mam dużo więcej pomysłów na właśnie takie rzeczy, można ująć to tak, że ewoluuję niczym Pokemon XD Ale spokojnie, na pewno już niedługo pojawi się coś modelinowego. Idzie lato a ja muszę mieć jakieś nowe kolczyki ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...