Strony

20.04.2013

więcej rysunków


















19 komentarzy:

  1. Cudi :> takie to dokładne ; ) zostałaś nominowana do liebster , szczegóły u mnie na blogu :> http://julasiek.blogspot.com/2013/04/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie rysujesz. Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Rysunki są prześliczne, ale ja chciałabym zapytać o coś niezbyt związanego z tematem posta, mam nadzieję, że mi wybaczysz :)
    Mianowicie chodzi mi o lepienie z modeliny. Ja jestem jeszcze początkująca, choć (z czego cieszę się jak dziecko :D) znam już kilka sposobów na ciekawe modelinowe efekty, jak np. na robienie galaretki. Jednak mam pewien problem z kremami. Wiem z czego się je robi, ale nie wiem jak formuje się je w takie ładne kształty, iż wyglądają jak prawdziwa bita śmietana. Czy jest do tego potrzebne jakieś specjalne narzędzie?
    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedź, choć oczywiście zrozumiem jeśli mi jej nie udzielisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      dzięki ;)
      jeśli chodzi o wyciskanie silikonu to są różne sposoby, z tego co widziałam to co osoba to inna 'technika' :P dużo ludzi używa tylek cukierniczych- tych końcówek do wyciskania np kremów do ozdoby wypieków ;)

      Usuń
    2. Chwila... Silikon? Ale jak to? Silikon kojarzy mi się z klejem na gorąco, który właściwie od razu po zetknięciu z chłodnym przedmiotem zastyga, więc jak można go wyciskać?

      Usuń
    3. a mówiłaś że wiesz z czego to jest ;D
      otóż silikon nie ma za wiele wspólnego z klejem na gorąco, może tylko to, że oba wyciska się ze specjalnych urządzeń XD jak wyciśniesz silikon na np. kartkę to potrafi schnąć 24 h i to i tak nie będzie jego ostateczna twardość. Więc porównywanie go to kleju na gorąco jest błędne ;)

      Usuń
    4. Mówiłam, bo na jednym blogu przeczytałam tutorial na zrobienie kleju i tam było napisane, żeby klej magiczny wymieszać z pokruszoną suchą pastelą :P

      Usuń
    5. Tfu. Tak się kończy jak myślę co innego, a piszę co innego. Tutorial na zrobienie kremu, nie kleju xD

      Usuń
    6. U mnie w domu jest klej na gorąco, ale wszyscy nazywają go silikonem, więc stąd pomyłka :)

      Usuń
  4. A, jeśli to nie problem to mam jeszcze jedno pytanie. Zrobiłam sobie takie "wałki" z owocami, wyszły całkiem nieźle, jednak kiedy kroję je w plasterki zniekształcają się i właściwie nadają się jedynie do wyrzucenia. Masz jakieś dobre sposoby na to, aby zachowały swój okrągły kształt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od tego czym kroisz i co kroisz ;) ja lepię tylko z fimo- nie 'ciapcia' się tak jak szkolna modelina i łatwiej ją kroić. do przecinania używam zwykłej żyletki (żebyś dobrze zrozumiała- nie takiej jaką się goli nogi, tylko samo ostrze :P)

      Usuń
    2. Aha, rozumiem. Ja nie mam nigdzie w pobliżu empiku, musiałabym jechać do centrum, a z natury jestem leniem, więc na razie lepię ze zwykłej modeliny Astra, natomiast kroiłam najcieńczym z moich kuchennych noży.
      Bardzo dziękuję za porady, jeśli będę miała jeszcze jakieś pytania, to na pewno się do Ciebie zgłoszę :)

      Usuń
  5. Rysunki świetne. A co do łusek jako łańcuszki to ostrzegam że nie wolno ich mieć przy sobie. Dziwne ale prawdziwe XD i jakby ktoś bardzo chciał to mógłby się do tego przyczepić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? :D haha no to ja widzę nielegalna :P a skąd wiesz? osobiście widziałam już dużo takich łańcuszków, na pakamerze nawet sprzedają takie z prawdziwych pocisków XD

      Usuń
  6. trochę interesuje się bronią głównie tą średniowieczną ale czasem lubię przeskoczyć do współczesnych czasów tak po prostu gdzieś słyszałam.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...