Strony

27.04.2013

koszulka- czacha








XD


23 komentarze:

  1. Ja Ci po prostu zazdroszczę ! Talentu i koszulki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JESTEŚ MOIM BOGIEM
    DOSŁOWNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przefantastycznie wyszła :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda niesamowicie! przygarnęłabym :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło fantastycznie!
    ps. fajny pomysł z tymi diamencikami czy czymś na zębie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,piękni,ciekawie i kolorowo tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz zostanę i rozgoszczę się na dłużej,Ciebie zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam wiosennie.Jola,dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie, rewelacja! :) wygląda jak koszulka z firmowego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie *,* Zazdroszczę talentu :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cieszę się, że ty i twój talent jesteście z nami i chciałabym podziękować ci za to, iż tak długo prowadzisz już tego bloga. Nie przestawaj! Jesteś dla mnie (i pewnie wielu innych osób) najlepszym źródłem inspiracji :)
    PS. Mnie tam by nie przeszkadzało gdybyś zaspamiła nas na śmierć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju jeju jeju! dziękuję, bardzo mi miło :D

      Usuń
  10. genialna! jak wszystkie pozostałe zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nosiłabym :)) Robisz może takie na zamówienie? :P Chociaż w sumie to nie mam kasy na coś takiego.
    Bardzo podoba mi się ta koszulka. Trudno się takie coś robi?
    Pozdro xoxo
    http://szalone-zycie-zaczarowanej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię na zamówienie ;)
      Nie jest aż tak trudno, trzeba się do narzędzia przyzwyczaić.. Poza tym to jest moja pierwsza praca aerografem ever więc aż tak źle być nie może ;)

      Usuń
  12. Koszulka jest niesamowita! uwielbiam motyw czaszki, mam takich mnóstwo w szafie! Mam pytanko, czy po praniu ten tusz/atrament nie rozpływa się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to specjalna farba do tkanin, która się nie spiera ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...