Strony

09.03.2013

wolna interpretacja cyrkonii









10 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita!
    Przecież ten obrazek jest wspaniały!
    Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanko : Na jakim papierze rysowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten obrazek szlifowanej cyrkonii na ścianę. W sensie jako malunek bezpośrednio na ścianie. xD
    Kolczyki są boskie.
    Jak tam naszyjnik z amunicji? :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaa! Piękne i cudne! To jedna z tych prac które powiesiłabym na zaszczytnym miejscu widocznym z każdego konta pokoju :D Magia akwareli, trzeba kiedyś spróbować ^^.
    Zapraszam serdecznie do mnie, nowy post!
    http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś genialna :) jakie to dokładne , kocham twoje prace ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne a pomysł na kolczyki jest genialny!
    ja myślałam, że już wcześniej była skończona ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, niesamowita, ślicznie malujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Obrazek kojarzy mi się z "Królową śniegu" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na candy
    http://duperelkidiany.blogspot.com/2013/03/wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...