Strony

02.03.2013

Moja Playlista

work in progress
















12 komentarzy:

  1. Połowa piosenek mi sie podoba, ale najbardziej ta ostatnia *u*
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. żadna z piosenek nie przypadła mi do gustu ani troche może dlatego że lubię żwawe i wpadające w ucho piosenki a nie akie smenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że muzyka to kwestia gustu :) Jeśli nie jesteś w stanie tego pojąć to nic na to nie poradzę. Z tego co się domyślam słuchasz głównie popu, mi większość takich piosenek się nie podoba bo według mnie są puste i za wiele do życia nie wnoszą.

      Ale stwierdzenie, że GnR to 'smenty' mnie bardzo rozbawiła, nie powiem XD

      Usuń
    2. smenty, serio? you're gonna go far kid to smenty? Rozumiem, że każdy ma inny gust, ale przesłuchałaś w ogóle te piosenki do końca? O.o

      Przy Offspringach też zawsze śpiewam, nikt nie umie inaczej ;D

      Usuń
    3. Oj zuzanno pogrążyłaś się XD wiesz może, że nie wszyscy słuchają hannah montana? :P Istnieje jeszcze muzyka ambitniejsza, której z tego co widać docenić nie potrafisz ;)

      Co do kawałków- super, wszystkie dołączają do mojej playlisty :D

      Usuń
  3. Hehe, nie wierze xD
    Słucham sobie "Bit by bit" i wchodzę, żeby zobaczyć czy Korna coś wstawiła.
    A tu pierwsza piosenka wstawiona dokładnie ta którą w tej chwili słuchałam.
    No ale ogólnie wszystkie te kawałki są genialne, też uwielbiam brytyjski akcent i The Kooks <3
    A z Offspring zawsze się drę :P

    Monia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no rzeczywiście zbieg okoliczności :D Tym bardziej że ten zespół odkryłam dość niedawno :P ale od razu wpadłam w ten utwór, taki niespotykany..

      Usuń
    2. Ja tak samo, nie wiem może z tydzień temu pierwszy raz to usłyszałam :P
      M.

      Usuń
  4. Cudowne <3

    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie: http://petitart.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam zespół Death Cab For Cutie - album Plans, Narrow Stairs, Teansantlanticism - słucham ich od ładnych kilku lat i nigdy mi się nie nudzą.
    Franz Ferdinand jest u mnie nieśmiertelny, również polecam.
    Zespół Kasabian - płyta West Ryder Pauper Lunatic Asylum
    Kings of Leon - płyta Only By The Night
    The Lumineers - płyta The Lumineers
    Maximo Park - płyta Our Earthly Pleasures (również genialny brytyjski akcent ;) )
    - płyta A Certain Trigger
    - płyta Quicken the Heart
    Modest Mouse - płyta We Were Dead Before The Ship Even Sank
    White Lies - płyta To Lose My Life

    Przepraszam, że tak płytami lecę, ale głównie słucham muzyki właśnie w taki sposób, przesłuchując całą płytę.
    Twoja playlista bardzo mi się spodobała. Muszę poszukać więcej kawałków Frightened Rabbit - wpadło w ucho, a nie miałam tego w swojej audiotece.
    Pozdrawiam,
    Kinga (przypadkowa czytelniczka tegoż posta)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...