Strony

28.03.2013

królik











30 komentarzy:

  1. genialny jest *.* nie mogę się napatrzeć :D
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity masz talent dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie jak Królik Ptysław ^^
    Wesołych Świąt Korna ;*
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha XD w sumie to z tym nie skojarzyłam, zawsze jak myślę o króliku to mi się od razu nasuwa ptyś króliś, nie wiem czemu XDXD może to jakieś wspomnienie z dzieciństwa :P
      Wesołych :*

      Usuń
  4. Śliczny króliczek *.*
    Gratulacje, bo wyszedł Ci serio taki piękniutki Ptyś Króliś :3
    Wesolutkich i twórczych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Napatrzeć się nie mogę na tego króliczka, jest przepiękny :) Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tymi cieniowaniami przy łapkach, uszach i pyszczku zdobyłaś moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, ale weź mu oczy czymś "nabłyszcz", bo zamiast uroczo wyglądaj jakby chciał mi ukraść duszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha właśnie jak już wrzucałam zdjęcia na komputer to sobie przypomniałam, że jeszcze oczy miałam polakierować :P no nic, innym razem pokażę go już bez kradnących duszę oczu ;)

      Usuń
  8. Very nice, it reminds me of a ceramic rabbit decoration that I once had.
    A Big Mini Hug

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niesamowicie piękny, wygląda w dodatku jak żywy! :) Masz talent i to ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny !! :D
    Cieniowane futerko wspaniale wyszlo.. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku! Jest śliczny i bardzo realistyczny, po prostu świetny :)
    Tobie również życzę Wesołych Świąt i BRAKU śniegu! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutki *.*
    Tobie też wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeje, cudny *-*
    Ptyś Króliś *uu* ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki. Sprzedajesz go ? Jak tak to za ile? E-mail: darkmona7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej! Masz ogromny talent ! Królik naprawdę wygląda jak żywy:)
    Dodatkowy plus za profesjonalne zdjęcia :)
    Bardzo chętnie będę Cię obserwować
    W wolnym czasie zapraszam na blog mojej przyjaciółki, która też tworzy -http://las-roznosci.blogspot.com
    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny *-*
    Wesołych świąt Kornelio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. On jest cudny! Idealny! Słodziutki i najbardziej uroczy na świecie!
    Ile czasu zajęło Ci lepienie Ptysia? I czy go cieniowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ile czasu, jakieś łącznie 2 godziny? tak, cieniowany pigmentami ;)

      Usuń
  18. Ten królik jest cudny :) realistyczny i uroczy. Naprawdę masz talent

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...