Strony

09.02.2013

Koronkowe kolczyki









15 komentarzy:

  1. Ale cudeńka:) Pewnie siedziałaś nad nimi kilka ładnych godzin:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żeby być dokładnym- 40 min ;P

      Usuń
  2. śliczne są :) jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. : ) Zrobisz cos na wielkanoc ? ;D A moze masz cos zrobione np. z zeszlego roku? Bo chce cos zwiazanego wlasnie z Wielkanoca zrobic,a nie mam pomyslu,wlasnie szukam na Twoim blogu ale nie mogę nic znalezc oprocz tego kroliczka co jest na glownej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale. Przepiękne, takie dokładne i śliczne. Zazdroszczę talentu i cierpliwości ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fantastyczne,takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze świetny pomysł :) prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie delikatne, śliczne. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można w 40 minut zrobić takie cuda, to ja nie wiem. Bo po prostu cu-do-wne.

    http://szalone-zycie-zaczarowanej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...