Strony

03.02.2013

Duże obrazy

Rozmiar kartki to ok 50cm x 70cm







12 komentarzy:

  1. Człowiek Orkiestra z Ciebie :)
    Bardzo ładne te obrazy :D
    Mogę spytać jakimi farbami malowałaś ten drugi?

    OdpowiedzUsuń
  2. ten drugi bardzo mnie się podoba:) pozdrawiam niebiesko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie rysujesz lepisz malujesz i nie wiem co jeszcze! Nie można mieć aż tyle talentów :C Ja jestem beztalenciem malarskim i nawet w 30 godzin bym tak nie namalowała! Jakie niedociągnięcia ja się pytam? :> cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te obrazy. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Ja również maluję i rysuję no i tworzę biżuterię :)

    Obserwuję Cię i zapraszam do mnie:
    http://las-roznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Wpadłam na Twojego bloga przez przypadek i nawet nie wiesz,jak się z tego powodu cieszę :)Jestem pod ogromnym wrażeniem, tworzysz wspaniałe dzieła. Fajnie jest obserwować prace innych ludzi z tym samym hobby. Na pewno będę tu zaglądać regularnie i podziwiać ;)Serdecznie zapraszam do siebie i pozdrawiam ;)

    A.t.

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, pomimo niedociągnięć, które pewnie widzisz tylko Ty i osoby, które wiedzą jak to powinno wygladać, to prace robia wrażenie :) Kiedyś uwielbiałam rysować, martwą naturę w szczególności... Może czas sie trochę wyżyć na ołówku... :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym umiała tak malować to już bym siedziała we Florencji. Nie znam się na tym za bardzo, to nie widzę tu tych "niedociągnięć" (jeśli jakieś rzeczywiście są).

    http://szalone-zycie-zaczarowanej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...