Strony

12.01.2013

śniadanie po francusku








14 komentarzy:

  1. O ja cieee ;3 przecież to wygląda jak prawdziwe! :O cudowne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokusiłabym się o serweteczkę pod to,ale wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju...
    Ile czasu zajęło Ci zrobienie tego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to obłędnie. :D
    Rzadko widzę takie idealnie dopracowane jedzenie z modeliny. :3
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace nigdy nie przestaną mnie zadziwiać *.* Nie dość, że dziś jeszcze nic nie jadłam, to teraz przez ciebie jeszcze bardziej burczy mi w brzuchu ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Ci pisałam, że na widok tej pracy nabrałam ochoty na rogalika :D Są jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym jeść takie śniadania...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak prawdziwe, aż nabrałam ochoty na rogala XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Your stuff is wonderful, and so real! eally love it, I'm following you in Bloglovin' now, don't want to miss your new things =)

    http://ilovemyddung.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow bardzo , bardzo ładny blog ;D zapraszam do mnie gliniankaa.blogspot.com obs. za obs. ?
    jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię ten sam gest :***

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...