Strony

05.01.2013

torebka









14 komentarzy:

  1. Gdybym zobaczyła taką w sklepie (oczywiście, nie za drogą ;D) PEWNIE ZNALAZŁABY SIĘ W mojej torbie na zakupy. Jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest urocza<3 pasowalaby do mojej nowej sukienki<3:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta torebka, a ile ona ma cm, jeśli można spytac? Bo jakoś nie mogę sobie wyobrazic jej rozmiaru xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już widzę, wcześniej czytałam post i nie nie zauważyłam wymiarów, sorki, sorki :3 edytowałaś?

      Usuń
    2. Dziękuję :) Nie, nie edytowałam :P

      Usuń
    3. to stwierdzam, że jestem ślepa >.<

      Usuń
  4. Bardzo fajnie tą torebkę poprzerabiałaś :) Ja raczej gazet nie zakupuję, ale mam parę rzeczy, które czekają na przeróbkę, abo chociaż na mały "rozbiór" - bo czasem z tych kiczowatych gazetowych dodatków można wykonać coś naprawdę ładnego, i ta torebka jest tego najlepszym dowodem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła,talent masz do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torebka, pięknie ozdobiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna! nie mogę oczu oderwać :O mistrzostwo i genialne wykorzystanie zalegających materiałów :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała, ale za to jaka śliczna! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowna *.* I wykonanie pomysłowe ;)

    Aż nie mogę uwierzyć, że jesteś moją rówieśniczką, masz talent do tak wielu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam takie "gadżety" cały czas chomikuje a nóż się kiedyś przydadzą :) Torebka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ;3 Ale niestety dla mnie za malutka.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...