Strony

29.12.2012

Rysunki










21 komentarzy:

  1. WoW... @.@ Suuuper! Talencik. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś tak wszechstronnie uzdolniona *w* Moje bazgroły to przy tym nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki, podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne prace :) mój faworyt to buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz taleent c; Ten rysunek z butkami jest niesamowity i te okularyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne. I takie cudeńka długopisem? Ja na pewno od razu bym coś "schrzaniła", gdybym zaczęła nim rysować. ;3 Najbardziej podobają mi się buty, coca-cola i te kryształy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunki niesamowite, takie realistyczne. Pewnie już wiele razy to słyszałaś, ale masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :o ! Te rysunki są piękne! : )

    A portrety umiesz rysować? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję wszystkim :*
      Z portretami to o tyle ciężka sprawa, że może i obraz będzie wyglądał ludzko ale ni w ząb nie będzie przypominać rysowanej osoby :P ale lubię się w to bawić i jak wyjdzie to satysfakcja jest ogromna :)

      Usuń
  9. Piękne rysunki. Okulary szczególnie mi się podobają, wyszły takie trójwymiarowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, buty wyszły nieziemsko! i jeszcze te okulary, wyglądają jak w 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, ślicznie rysujesz ;3 Ja też lubię rysować długopisem, zwłaszcza wtedy gdy rysuję z nudów ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdolna z Ciebie dziewczyna... Brawo!!! Piękne rysunki i te wszystkie modelowe ciasteczka, babeczki itp. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale boskie ^^ mam identyczny aparat jak na 3 zdjeciu :DD tak spojrzałam na ten rysunek potem na aparat.. Przecież ja taki mam! :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz taki sam aparat jak ja jeśli to twój ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...