Strony

01.12.2012

rolada





23 komentarze:

  1. Jejku, jaka malutka ! Zazdroszczę talentu ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna roladka, dopracowane szczegóły, zjadłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Rolady dwie, macie robić co chcę"- moje pierwsze skojarzenie ^^
    Świetnie ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam to samo skojarzenie XD

      Usuń
    2. Haha, ja też. Dundersztyc przebija wszystko! :D
      Kamila.

      Usuń
  4. Bomba!!! sama bym taką zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh god, tworzysz prawdziwe cudeńka! Rewelacyjna miniaturka, niemal jak prawdziwa rolada, aż chciałoby się ją schrupać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Niesamowita :D I taka realistyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże *______*
    Zakochałam się ! . :)
    Prześliczna ! .:)
    swiat-z-cukru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aż zgłodniałam! :) jest świetna. bardzo dopracowana. super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna taka mała. Też kiedyś robiłam taką, ale była brzydsza od tej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodkaa;)

    obserwujemy?

    http://poower-puff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace, a roladka aż palce lizać;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...