Strony

24.11.2012

Mr Jeleń







19 komentarzy:

  1. Świetny piórnik! Sama chciałabym taki mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecierz jest do wzięcia!
      :D

      Usuń
  2. świetny i straszny ! .:) .
    swiat-z-cukru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niesamowity talent!
    Szczerze Cię podziwiam!
    Ta dbałość o detale i w ogóle...
    A Pan Jeleń Król jest taki mroczny i nieco przerażający :D
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. jejkuuuuu piękny ♥
    oczu nie mogę oderwać po prostu jest taki uroczy! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są cudowne i piszę to naprawdę szczerze, ale dlaczego ciągle robisz takie ,,mroczne tematy,,? :) tylko nie myśl, że coś wytykam, ot - jestem ciekawa :) Matylda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo uważam, że szkielety i kości są fascynujące :) Nie myślcie sobie, że to jakieś metafory śmierci albo co, po prostu szkielety wyglądają na niektórych pracach oryginalnie i najnormalniej w świecie mi tam pasują. Uważam, że to dobra odskocznia od słodkich babeczek i ciasteczek, coś innego, taki mój własny styl :)

      Usuń
    2. dzięki za odp. :) i wiesz co? Myślę, że Ty byś się idealnie nadawała na medycynę :). I faktycznie, tu się zgodzę - kości są fajne :)

      Usuń
  6. Ile? Urodziny się moje zbliżają, więc trzeba sobie prezent wybrać. hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne *.* Bardzo mi się podobają wszystkie "trupie" motywy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszamy na bloga http://sweet-things1243.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowny <3
    Masz talent, KOBIETO :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to wszystko dopracowane... zazdroszczę Ci tego talentu w łapkach. Wspaniale rysujesz! (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju, to bardzo drogi ten piórniczek, a chętnie bym go sobie sprawiła ;)

    Można by jakoś obniżyć cenę, chociażby o 10zł mniej? Bo u mnie dosyć krucho z pieniążkami, a pan Jeleń mnie urzekł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na maila, dogadamy się może ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...