Strony

17.11.2012

bulletproof











17 komentarzy:

  1. A to nie wybuchnie? :D
    Bo wygląda genialnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty udajesz czy głupia jesteś? ;)

      Usuń
    2. Słuchaj, z bloggera korzystają ludzie w różnym wieku i z różnymi zainteresowaniami, nie trzeba ich od razu nazywać głupimi ;)
      Co nie zmienia faktu, że to pytanie wywołało duży uśmiech na mojej twarzy :D dommie, jeśli pytasz się serio, to nie, nie wybuchnie, bo to nie bomba tylko pocisk w łusce :P

      Usuń
    3. Teoretycznie gdybyś odczuła jakąś silną potrzebę wrzucenia go do ognia, albo walnięcia z BARDZO dużą siłą o ziemię to kto wie ;)

      Usuń
  2. mistrzostwo świata jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś świetna! Poprostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś pociski mnie prześladują ostatnio:) Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, serio genialne!
    Ja tez lubie spacery =D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :) Też kiedyś miałam taki, ale jak to u mnie z biżuterią bywa zgubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. AA! Korna napisz mi na spalona.artystka@wp.pl cenę tego cuda. I nie pisz mi, że jest nie do sprzedania, bo Cię znajdę. ;P
    Normalnie achhh! Jeszcze tylko bluzka z "postrzałem" i napisem "I'm fine" a ja jestem szczęśliwa. :P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ♥
    ja mieszkam niedaleko fortów, ale tam już tego nie znajdziesz. Kiedyś znalazłam taki jak byłam w USA, ale nie dało rady go przewieźć więc musiałam się obejść smakiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga, byłaś jedną z moich największych inspiracji, więc też założyłam bloga modelinowego. Jestem dopiero początkująca, ale Twoje prace robią na mnie naprawdę OGROMNE wrażenie (ta dbałość o szczegóły, rozwala mnie to xd). A pomysły... już nawet nie śmiem się wypowiadać xd Cóż, zaczynam Cię obserwować bo już mogę :D i jeśli pozwolisz, to dodaję do linków :>
    sparkling-miniatures.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Koło mnie też można znaleźć takie c:
    Świetna koszulka, zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...