Strony

03.11.2012

feel it in your bones







16 komentarzy:

  1. Zgadzam się z koleżanką nade mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jestem pod wrażeniem, one są takie malutkie i delikatne, tyle szczególików, jestem pełna podziwu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jestem pod wrażeniem tego co robisz, twoje prace są takie dopracowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawaliste kolczyki . *__*
    U mnie nowa notka :3 zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by tu powiedzieć.. Chyba tylko tyle, że są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czaszka mną zawładnęła.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog!

    +zapraszam do siebie, obecnie trwa konkurs w którym do wygrania jest moja praca (jeśli wygrasz narysuję ilustrację właśnie dla Ciebie, taką jaką sobie wybierzesz)- www.drawing-for-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można zapomniec o takich kolczykach!? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzowskie ! Aż miło patrzeć na takie cudeńka ;)
    /W

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne! Ja bym się bała że się połamią ._.
    I wyróżniłam Cię na moim blogu, chociaż chyba się nie bawisz w "takiete" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne i niezwykle pomysłowe :)
    Zapraszam po niespodziankę na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te łapki są przeprzewspaniałe!

    Zostałaś nominowana u mnie na blogu. Zapraszam! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. spisałaś się Kornelio :p zapraszam do mnie * http://julasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...