Strony

13.10.2012

wuzetki- kolczyki















17 komentarzy:

  1. śliczne są <3 żałuję, że nie posiadam takich zdolności jak ty :( I mnie też wkurzają te emotki -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Korna, co to tak właściwie robisz z tymi blaszakami? ryjesz wzór w metalu czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeeee no, maluję wzory po brzydkiej, żółtej pokrywce ;)

      Usuń
  3. interpretacja wuzetek bardzo pomysłowa, a drugie kolczyki są po prostu cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki wuzetki bardzo ładne, piórnik wygląda prześlicznie pięknie rysujesz, te drugie kolczyki również świetne (zdaję sobie sprawę ile czasu i cierpliwości musiałaś włożyc w wykonanie ) podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki są piękne a piórnik skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu mam ochotę na coś słodkiego ;) Kolczyki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, bardzo podobasz mi się jako artystka.
    Nie lepisz jedynie nudnych torcików i babeczek, Ty robisz coś więcej - lepisz naprawdę śliczne rzeczy, szkicujesz, dziergasz, projektujesz wzory koszulek.
    Kłaniam się nisko.
    Do tej pory myślałam, że robię dużo, ale Ty inspirujesz mnie do robienia czegoś więcej.
    Pozdrawiam, Artist.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z artist :)
      Lepisz przecudne rzeczy
      Zapraszamy do nas http://my-sweet-and-cute-things.blogspot.com

      Usuń
    2. Przepraszamy za pomyłkę, były problemy z blogerem :)
      Poprawny adres: http://sweet-things1243.blogspot.com/

      Usuń
  8. te torciki bardzo mi przypominają mleczne kanapki :p

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite te wuzetki, wszystkie twoje prace zresztą też ! gratuluję talentu i wyobraźni, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. nakłoniłaś mnie do robienia z modeliny to jest super

    OdpowiedzUsuń
  11. Wuzetki wyglądają przepysznie :) a te okrągłe kolczyki są fenomenalne - precyzyjnie wykonane, te malutkie szczególiki i w ogóle. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...