Strony

06.10.2012

różyczki & lawenda














18 komentarzy:

  1. :O wow ! :O
    :O te róże mają fakturę!:O
    :O i są śliczne :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strukturę ciućmo... fakturę to ty możesz mieć vat ;)

      Usuń
    2. Ej ej bez takich, osobiście też się spotkałam ze słowem 'faktura' na określenie powierzchni i nie mówiła tego jakaś ciućma ;)

      Usuń
    3. bo tak się mówi :)
      "ciućma" - fajne słowo
      a różyczki faktycznie śliczne!

      Usuń
  2. Śliczna biżuteria, delikatna i romantyczna :)Tak pięknych różyczek jakie Ty robisz nie potrafi zrobić nikt *.*
    Wszystkie Twoje prace są niezwykle dopracowane i realistyczne :)
    ~Miona

    PS Zapraszamy do nas na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże są zachwycające i buteleczka też! Uwielbiam Twoje prace i pomysły! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczki same w sobie są piękne, tylko pozostawało strasznie dużo odcisków palców. Spróbuj może lepić takie elementy w rękawiczkach lateksowych, u mnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru lepić w rękawiczkach, to już nie to samo ;) A odciski mogłam usunąć, specjalnie je zostawiłam- może na takim makro powiększeniu na to nie wygląda, ale na uchu sprawiają przez to wrażenie bardziej realistycznych. (kilka prążków to rzeczywiście linie papilarne, a reszta odcisków robiona celowo ;))

      Usuń
  5. Różyczki są przepiękne, takie delikatne. a z tego, co widzę, bluzka też jest b. ładna. (:
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. różyczki przepiękne a lawend a bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. róże piękne buteleczka ciekawa ale coś mi z tym napisem nie pasuje robiłaś lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lawendowe kule są świetne!(uwielbiam takie:)) a różyczki śliczne!
    Pozdrawiam Justyna
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. prześwietne te kwiaty, takie dlelikatne ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...