Strony

28.10.2012

pastelowe kolczyki







22 komentarze:

  1. Przepiękne! (: chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja myślę, że nowej właścicielce na pewno przypadną do gustu :) CUDNE SĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i bardzo gustowne :) Obdarowana będzie zachwycona! :) (ja bym była na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem ! :)
    Cudo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne.. ;) Właścicielka się ucieszy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne po prostu!
    I musiałaś na nie poświęcić duużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już Ci mówiłam , że Cię uwielbiam? *_____*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi przypadłyby do gustu, i to bardzo! Śliczne. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież to są 2 cuda! Nie uwierzę, że zrobiłaś to z modeliny, po prostu nie ma szans! Dziewczyno, masz magię w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jezu kochane są ♥ nie wierzę! ogromny talent :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Korna, odwiedzam Twojego bloga (wcześniej na Onecie) przez rok i niesamowicie się rozwinęłaś. Natrafiłam przez przypadek, zaczęło się od wpisu o tarcie z jabłkami. Czekam na każdą notkę i zastanawiam się jakie cudo znowu stworzyłaś. Będę Ci słodzić do końca życia, jesteś kreatywna i zdolna. Jak zmarnujesz swoje manualne zdolności to znajdę Cię, zapukam do Twoich drzwi i osobiście skopię tyłek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki są piękne! Na pewno się spodobają :) Świetny pomysł na wykorzystanie modeliny. Do tej pory spotkałam się tylko z kolczykami z formie babeczek, ciasteczek itp. A tu modelina na metalowej bazie. Super :) O wiele bardziej mi się to podoba. Poza tym Twoja precyzja jest zachwycająca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: wiwkawowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tworzysz różnorodne dzieła i to w Tobie cenię, tylko tak dalej :)
    Kolczyki są zachwycające, aż trudno znaleźć słowa, by je opisać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki są GE-NIA-LNE! :) sama lepię od czasu do czasu i mam pytanie z tym związane: czy wypiekałaś modelinę razem z bazą? A może doklejałaś? Jeśli jest to jedna z modelinowych tajemnic to nie zdradzaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) I nie, to nie jest jedna z moich modelinowych tajemnic ;) Wypiekałam modelinę razem z bazą, to metal i nic się nie powinno z nim stać.

      Usuń
  15. Podziwiam Cię za cierpliwość wykonanie tylu szczegółów musiało zająć całe wieki. Efekt powala na kolana !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te kolczyki, właścicielka na pewno się ucieszy! :)))
    Podziwiam osoby, które mają tyle cierpliwości do dopracowywania szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohhh Great. I liked.

    Thanks

    Murat

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne! Takie dopracowane. Genialne.
    Będę wpadać do Ciebie częściej i podziwiać Twoje prace, bo jest co:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyszły. Kolory ładnie się komponują no i są oryginalne, a to zawsze jest w cenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...