Strony

20.10.2012

Oh deer!











14 komentarzy:

  1. Jak Ty to zrobiłaś?
    Oryginalniejszej koszulki nigdy nie widziałm ! :D

    P.S
    Ja: Ta dziewczyna to sama malowała!
    Moj Brat: Mhmm, ciekawe jak xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    A czym namalowałaś te rysunki?

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisteeeee ♥
    kocham takie motywy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie śliczne, ale ta "świąteczna" uruchamia u mnie system "chcę to mieć".

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne . ! *-*
    obserwuję i liczę na rewanż .. ;d
    hurtownia-marzen.blogspot.com
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne! szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę to powiedzieć: GENIALNE.
    Kiedyś brałam się za koszulki, ale głównie transfery, na malowanie szkoda mi marnować bluzki, przecież to i tak by nie wyszło...
    Ale tobie wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza jest boska! Genialna no, łał. Brak mi słów, aż chcica na taką malowaną koszulkę człowieka bierze. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszamy za pomyłkę, były problemy z blogerem :)
    Poprawny adres: http://sweet-things1243.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne koszulki :)
    hej! byłabyś zainteresowana współpracą z moim blogiem? napisz! adriana527@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te koszulki *___* Obydwie bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tyś to namalowała? Wyszło Ci fantastycznie!
    Gdyby była na sprzedaż chyba ustawiłabym się pierwsza w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...