Strony

22.09.2012

rudawa gitara












14 komentarzy:

  1. jest po prostu cudna! każde twoje dzieło ma w sobie coś innego i niepowtarzalnego :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów :o Taka malutki a jaka ślicznaa ! : >>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki szacun za wykonanie tej gitary !! Jest genialna i tylko podziwiać !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gitara w pełni profesjonalna... a co do nazw kolorów - mnie podczas wyboru kolorów fimo zawsze bawi " delfińska szarość" (dolphin grey"):]

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna! Mam podobną ale drewnianą ;D Jestem zakochana w gitarach i mam do ciebie pytanie (propozycje), co powiesz na temat wymiany? Marzy mi się np. kształtu les paul czarna albo czerwono-zolta. Sama bym sprobowała ale nie mam w chwili obecnej wystarczającej liczby kolorow FIMO ;p Zapraszam na moj blog, może coś wybierzesz ;) http://curiouscreativeness.blogspot.com/ i starsza wersja flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaaad! :) Masz wielki talent, a ja kocham Twoje prace! :)
    Struny też są zrobione z modeliny, czy to jakiś drucik? :)
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świniowy :D zabiłaś mnie :D gitarka świetna. chętnie poobserwuje Twojego bloga!
    silviageart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak robisz to, że po bokach jest ciemniejsza ?

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...