Strony

29.09.2012

Gibson Les Paul












18 komentarzy:

  1. Prawdziwy les paul!

    A marmurkowe kolczyki mają śliczne zapięcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! It looks so much like a 1:1 Les Paul.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda i gitara i kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gitara!!!
    Zapraszam na http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/czego-szukacie-na-blogach-pytajcie-i.html
    Gdzie proszę o pomóc i masz szansę że nagrodzę twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda! Kolczyki również ładne. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!! ja myślałam, że to prawdziwa gitarra!! super!!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super oby tak dalej masz właśny odmienny styl i to najbardziej lubię w twoim blogu :>
    kolczyki mega! jak prawdziwe kamyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gitara jest świetna ale kolczyki mnie zachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga i na pewno nie ostatni! :)
    Bardzo mi się podobają Twoje prace, mam nadzieję, że mi też uda się kiedyś takie zrobić :)

    Jak znajdziesz chwilę, zajrzyj do mnie, będę wdzięczna :)
    http://gadajaceowoce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak robisz to, że gitara po bokach jest ciemniejsza ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ta gitara naprawdę robi wrażenie! Jest dopracowana w najmniejszych szczegółach! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...