Strony

18.09.2012

branzo









9 komentarzy:

  1. Cudowna! Już kliknęłam " lubie to " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chociaż nie należę do tych co like FB to zgłaszam wielki like dla Twojej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej cudo cudo cudo *.* oczu nie mogę oderwać tylko czy z tym misiem da się nosić?
    nie jest zbyt duża?

    OdpowiedzUsuń
  4. już oddalam glosa na tego słodkiego misia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i pomysłowa bransoletka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, jaka śliczna! :) Moim zdaniem zasługujesz na wygraną, ale faktycznie wkonkursach na głosy nie jest łatwo wygrać. Niektórzy sobie pomagają stronkami takimi jak http://hellbuzz.pl/ i tam proszą o głosy (to taka specjalna strona dla konkursowiczów) - też możesz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wszystkim dziękuję, bardzo ale to bardzo! Do bimbajła ;) : wiem, że te konkursy nie są sprawiedliwe i w większości zależą od ilości znajomych na fb ;) jednak ja się tym nie przejmuję, nie będę też prosić o głosy na każdej stronie, bo według mnie nie jest to w 'duchu' takich konkursów, a co inni robią to już nie moja sprawa :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...