Strony

23.08.2012

Mały miś













16 komentarzy:

  1. Buteleczka z różami prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. MI najbardziej podoba się szczurek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jak ty tam te róże wsadziłaś? Cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej *.* Ten miś jest świetnie wykonany :)Jak ty tego słodkiego szczurka wsadziłaś do tej butelki?
    http://szalone-zycie-zaczarowanej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to świetne! a szczurek cudny. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten misiek jest boski, lekko masakryczny, ale i tak boski.

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO! Pamiętam tego miśka! Przy okazji chciałam spytać czy pozwoliłabyś mi go zgapić. Bardzo mi się on podoba i chciałabym również spróbować go wykonać. Jeżeli się na to zgodzisz to od razu zabiorę się do pracy. Chociaż moje "wytwory" (haha tego tak nazwać nie można!) z modeliny nie są zbytnio dopracowane ani też zbyt ładne to staram się i mam nadzieję że kiedyś dojdę do takiej wprawy jaką ty masz (dłuuuga praca przede mną...).
    Podziwiam twoje dzieła od dawna i jestem ich wierną fanką, mimo że żadko dodaję pod postami komentarze-za co bardzo przepraszam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jasne że się zgadzam :) Tylko jeśli będziesz publikować jego zdjęcia w internecie było by mi bardzo miło gdybyś podała źródło inspiracji ;)

      Usuń
  8. misiek podoba sie mojej siorce a ja przepadam za szczurkiem. Jest przeeecudny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. miśka pamiętam ten też jest świetny. Szczurek wyszedł genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace wywołują u mnie opad szczęki więc nie ma mowy żebym nie dodała się do obserwatorów. ;)
    P.S. Czym zrobiłaś fakturę futerka u misia i króliczka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. hah :D miś jest wprost genialny. świetny pomysł :D
    silviageart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...