Strony

17.07.2012

truskawkowe babeczki










10 komentarzy:

  1. Świetne babeczki, wyglądają jak prawdziwe :) Aż chcę je chrupać.Podziwiam Twoje prace no i szczerze mówiąc myślałam, że jesteś starsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne babeczki! Mniam :D Ja podejrzewałam, że będziesz mieć około 16 lat :) A z jakiej modeliny tworzysz te przeróżne cudeńka?
    Ps.Jesteś taka młoda, a taka uzdolniona! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, stara wyga jestem ;P
      Już od jakiegoś 1,5 roku lepię tylko i wyłącznie z FIMO. Kiedyś używałam Astry, ale ona była nie na moje nerwy- strasznie się 'papcia'! :/

      Usuń
    2. co do astry też mam takie odczucia, ale na razie nie kupię FIMO bo zbieram na laptopa ;p

      Usuń
  3. słodkie i cudne <3
    myślałam że jesteś starsza ale to fajnie że nie :>
    masz niesamowity talent :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale są to maleństwa skoro mieszczą się na paznokciu ;O
    Śliczne!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zastanawiałam ile masz lat.. a już myślałam, że trochę starsza jesteś. ; )
    śliczne te babeczki. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myślałam, że nie możesz mieć więcej niż 20 lat ;)
    Te twoje miniaturki to dla mnie magia. Ah...
    Jak pisałam na fejsie w pierwszej chwili myślałam, że te babeczki zrobiłaś takie normalne - do zjedzenia xD.
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jakie maleństwa ♥
    skąd wzięłaś takie "mini biurko" ? :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...