Strony

24.07.2012

słuchawki- ćwieki









14 komentarzy:

  1. świetne :) straaasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne. : ) chciałabym takie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sprzedawaj je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! jak zrobiłaś ćwieki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne, mam pytanie jak robisz szron np. jak na lodach z poprzedniego posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tyle czasu mi zajęło zanim na to wpadłam, że to zostanie moją tajemnicą ;)

      Usuń
  6. cudo! masz dziewczyno talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są, jak wszystkie twoje prace <3 Fale wyglądają bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie,
    właśnie rozpoczynam swoja blogowa przygodę. Postanowiłam ogłosić powitalne CANDY. Będzie mi niezmiernie milo jeśli dołączysz do zabawy.

    szczegóły znajdują się tu:
    http://sweterekwserek.blogspot.com/2012/07/nowy-przyjaciel-dla-psiaka-bodo.html

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Booosko! Śliczne miniatury też robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprzedaż takie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych nie sprzedam ale mogę zrobić takie na zamówienie :)

      Usuń
  11. Ja mam pytanko takie, jakiego kleju używałaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...