Strony

07.07.2012

Gemstones










7 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja ;D
    Moja jest zdecydowanie mniejsza ;D ,ale nadal lubię zbierać różne kamienie. Najbardziej lubię agaty ;D są przepiękne !

    Pozdrawiam :*
    www.love-arts.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ;) Nie wiem czemu, ale ja też jak byłam mała lubiłam takie zbieranie kamyczków. Chyba widziałam w tym coś niezwykłego ;* Świetna kolekcja ;* A te szkieletory przerażające !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja tak samo ;D one były tak jakby magiczne ^^ może to przez te kolorki?.. ;D

      Usuń
  3. fajne kamyczki, ja zbierałam znaczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo pisać wygląda świetnie i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ja nie mam tyle cierpliwości i wyrzucam takie rzeczy ponieważ mi gracą w pokoju
    http://fincia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...