Strony

13.07.2012

brzoskwinie i królik.












17 komentarzy:

  1. alle słodki ten króliczek! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też lepiłam podobnego króliczka! :D
    śliczne te brzoskwinki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!
    Brzoskwinie wyglądają jak prawdziwe !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wyglądają tak relanie. Mistrzostwo ;))
    http://gabahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykle dokładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że kupiłaś tego króliczka ale jak przeczytałam że sama go ulepiłaś to szczęka mi opadła. Śliczny ;>) Wygląda jak prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne brzoskwinie, mają śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. bez dwóch zdań królik podbił moje serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzoskwinie genialne, jak prawdziwe z mechatą skórką i niesamowicie realistyczną pestką.
    Króliczek przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'mechate'! tego słowa mi zabrakło ;D

      Usuń
  10. Ojej na miniaturce wyglądał jak żywy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne! zjadłabym te brzoskwinki ;D a króliczek jest prześliczny. naprawdę, wygląda jak żywy na tym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzoskwinki wyglądają jak takie pyszne ,które zawsze jem na wakacjach ... A w króliczku się zakochałam , wygląda jakby miał być zwierzątkiem królewny xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty ładnie lepisz! świetne brzoskwinie. no i ten królik. : )

    OdpowiedzUsuń
  14. To maleństwo w filiżance jest przecudne! Zakochałam się wręcz! Cudowne rzeczy lepisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odwiedziłam po długim czasie i jestem pod wrażeniem ! Cudeńka robisz jak zwykle:) Ten króliczek jest po prostu kawaii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Królik jest cudowny. I taki słodziutki <3.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...