Strony

09.06.2012

Piknik time











15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym koszem piknikowym! A kwaitki podobne, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ! ;)
    A kwiatki są przepiękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny arbuz.. taki soczysty (mmm..) :D zapraszam do nas ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podobne? wyszły perfekcyjnie! Kosz genialny jeszcze tylko kocyk i z rodzinką na piknik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ale coś dziwne te naleśniki trochę jak takie chrupiące pieczywko dla odchudzających się.... :)
    a kwiatki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Una gran idea esa cesta, te ha quedado fantastica con todos esos detalles.
    besitos ascension

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny ten koszyk, od razu kojarzy się z wakacjami, latem itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jeju ♥
    jakie piękne jak zobaczyłam te różyczki to myślałam że z krzesła spadnę piękne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kosz piknikowy jest świetny! ♥ a kwiatki nie tylko trochę podobne, ale piekne. : )
    w ogóle masz fajny blog. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeeny jaka perfekcja :) BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały ten twój blog :) KOCHAM GO i mam pytanie, też mam bloga na bloggerze i czy mogłabyś mi zdradzić jak się robi takie popularne posty pod postem jakby ? xddd Takie: http://s6.ifotos.pl/img/xdgaJPG_rsheepx.JPG Zdradzisz mi to ? Proszę :)) Możesz napisać na adres: deathless@onet.pl lub na blogu www.prohibicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się blog podoba :) Jeśli chcesz mieć takie miniatury postów, musisz kliknąć (np. u mnie na blogu) na ten mały szary napisik "LinkWithin" w prawym dolnym rogu pod tymi zdjęciami. Po przekierowaniu na stronę wpisujesz email, adres bloga i ustalasz ile chcesz miniaturek postów w tych podpowiedziach. Dalej wszystko jest wytłumaczone. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne, te kwiatki wygylądają tak, że mam ochotę je schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatki cudne!!!
    Czajniczek, herbatka :D
    Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaach jak się cieszę, że wszystko się podoba! :D (aż się rumieńcem oblałam)
    I że pierwsze koty za płoty! ;)

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...