Strony

31.03.2012

summer's comming






22 komentarze:

  1. pierścionek rewelacyjny, wyglądają jak prawdzie owoce do tego takie soczyste i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie tylko ty i Piecuchowo lepicie prawdziwe cuda.
    Ten grejfrut wygląda jak prawdziwy.
    Naprawdę,tworzysz prawdziwą modelinową sztukę.
    Tylko ty i piecuchowo,a inne pseudomodelinarki walą wszystko z foremek,silikon i owocki,których nawet same nie robią oraz ceramika sprowadzana z jakiegoś tajwanu,wietnamu,czy korei północnej.Mają Te same pomysły kopiowane od siebie nawzajem.
    Więc gratuluję,że jesteś inna i ,że twoje prace są świetne na poziomnie Stephanie Kilgast(PetitPlat) czy Tanji Jensen(SCS).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , może ja nie tworzę super dzieł(nie mogę się tu porównywać do autorki bloga , gdyż tworzę od miesiąca) ale nie używam żadnych foremek , porcelany i innych gotowców , wszystko co tam zobaczysz jest 100% moje. Takich osób jak ja jest dużo więcej , więc pohamuj emocje , i zwracaj się do konkretnych osób , bo niektórzy( w tym ja) mogą czuć się urażeni :(

      Usuń
    2. Zgadzam się z Yellow Cookie, opanuj się!
      Jest mnóstwo artystek które robią piękne prace bez foremek! Nie pisz od razu o innych, ja też nie lepię cud ale foremek nie używam, owocków też a silikon? Czy ty w ogóle wiesz jaka męka to jego nakładanie?! Aż żal jak to czytam...

      Usuń
    3. Komentarz miał wyrazić moją opinię i dać trochę do myślenia.Wogóle jak,możecie mieć pretensje,że chwalę Kornelię ? Jestem wręcz,tym zdumiona.
      Nie twierdzę,że sama ceramika jest zła,lecz prace innych "modeliniarek" są takie same,monotonne.
      Kubeczek z herbatką i imbryczek.
      Jeszcze może,warto wymienić LemonLovely ,w tych lepszych modeliniarkach,bo za każdym razem,gdy wchodzę na jej bloga pytam się:"jakiej ona wersji babeczek,nie wymyśli?"
      Nie ogranicza się to jedenej wersji,a kreacje jej babeczek,ciasteczek są bardzo oryginalne.Podoba mi się,też pomysłowość PinkBubbles,sposoby jakie ma na tworzenie różnych słodkości(chodzi o tutoriale).

      @Buniak,prace bardzo ładne,jak zobaczyłam datę urodzenia byłam w szoku.Jeśli "modelinowanie" Ci się nie znudzi,pomyśl jak będziesz lepić za 2-3lata.

      Usuń
    4. Mi absolutnie nie przeszkadza że chwalisz Kornelię , bo sama uważam że na niesamowite zdolności , ale nie można porównywać kogoś kto jest ''świeżakiem'' do takiej osoby ! Osobiście też uważam że motyw babeczek jest oklepany , dlatego ulepiłam tylko jedne. ale mogę się założyć że resztę moich prac zobaczysz w niewielu miejscach o ile takie są. I przy okazji dziękuję za wymianę zdań i opinii :)

      Usuń
    5. Mówiąc "modeliniarki" miałam na myśli dziewczyny,które robią to już trochę czasu,a nie ruszają się z miejsca.
      Naprawdę,nie widzę,bym porównywała "świeżaki" do Korny.

      -koniec tematu-

      Usuń
    6. Oj,anonimowcu, chyba źle nas zrozumiałeś! :/
      Ja uważam, że pracę Korny są piękne, nie wiem z czego wynikło to zdanie- "jak,możecie mieć pretensje,że chwalę Kornelię ? Jestem wręcz,tym zdumiona"

      Chodziło mnie o to, że nie powinieneś pisać, że tylko Korna i Piecyk lepią piękne słodkości, pisząc to obraziłeś inne modeliniarki które robią prace na poziomie a bez foremek...

      Usuń
  3. śliczne jak zwykle :).
    Anonimowy@ jest pewnie jeszcze kilka innych artystek, które ładnie tworza ale nie wystawiają swoich prac w internecie, mam nadzieję :)
    Zapraszam do siebie jestem młoda, ale nie wale z foremek, nie urzywam silikonu itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy: Moje serducho rozmięka, kiedy czytam takie słowa :) Bardzo dziękuję. Nie mam nic do osób które uważają, że lepienie polega na wyciskaniu sylikonu na porcelanowy talerzyk. Ale ja mam za dużą przyjemność z lepienia, żeby korzystać z 'gotowców' :D
    Buniak: Haha ja też jestem 'młoda', uczę się jeszcze :) To dobrze, że nie używasz foremek, przynajmniej prace są całe Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze genialne. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to możliwe, zrobić takie maleństwo tak rewelacyjnie, coś mi się wydaje, że masz pompkę pomniejszającą na swoje zdolne raczki, bo innego wytłumaczenia po prostu NIE MA !

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest po prostu przepiękne! Jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem i nie mogę oderwać oczu od tych śliczności :D Pokłony dla mistrza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, dobrze, że skasowałam bloga bo się tylko ośmieszałam, hi hi ;) Za każdym razem wchodzę tutaj i nie mogę uwierzyć w to, co widzę. Masz niesamowite zdolności manualne. Z anonimem zgadzam się tylko w jednym - Twoje prace są niesamowicie realistyczne i nie można porównywać ich z żadnymi innymi.

    @Anonimowy - masz racje, wszystkie inne dziewczyny z modelinowych blogów są beznadziejne; powinny zamiast rozwijać swoje zdolności techniczne i pomysłowość siedzieć na kwejku:) btw. lepisz może?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny :*
    Widzę, że mamy małą dyskusję dotyczącą komentarza Anonima. Miło mi, że ktoś docenia moją pracę i komuś się to podoba. Ale szczerze mówiąc, tylko to jest w tej wypowiedzi miłe. Jak już mówiłam, trzeba rozróżnić osoby początkujące od 'chwalipięt', które wszystko co ulepią, chcą sprzedać. Nie można wszystkich lepiących wrzucać do jednego wora! Możliwe, że Anonim nie chciał obrazić wszystkich lepiących dziewczyn czytających mojego bloga (a jak chciał, to niech się teraz baaardzo wstydzi!). Jednak stosujmy się do zasady- mój blog, więc proszę o komentarze dotyczące moich prac- zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę. Nie piszmy o 'ogóle' bo to sensu nie ma.
    - Koniec ogłoszeń duszpasterskich-

    OdpowiedzUsuń
  10. korna - dopracuj fakturę skórki na ananaskach, a będzie supcio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, ale one właśnie miały być takie 'sztuczno-zabawkowe'. Jak będę następnym razem robić ananasa, to obiecuję dopracować fakturę ;)

      Usuń
  11. O jeżu!:) Ja to nie wiem jak Ty to robisz, ale Twoje prace są przecudne. Widać, że mają swój własny charakter, taką cząstkę Ciebie, bo każda praca odznacza się stylem którego nie widziałam jeszcze! Ja tylko życzę Ci jak najwięcej pomysłów i czasu do ich realizacji:))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknoty, takie naturalne. Aż chce się skosztować.
    Korna, pozdrawiam cię serdecznie i na te święta życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń, ogromu wolnego czasu na robótki i bezliku radosnych niespodzianek. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. OO JA MEGA ... aż brak mi słów PERFEKCYJNE!!! PRZECUDOWNE !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż... Z pewnością nie byłaś/eś na blogu WSZYSTKICH modeliniarek polski (zresztą z pewnością nie wszystkie piszą bloga), więc jak dla mnie nie masz prawa osądzać ogółu.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...