Strony

11.02.2012

motyle




Kolczyki inspirowane sukienką








12 komentarzy:

  1. WoW!!! Te kolczyki to mistrzostwo!!! Od pierwszego wejrzenia miłością do nich zapałałam :) Jest jakaś możliwość żeby je zdobyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie mowiąc, jestem pod WRAŻENIEM!! nie tylko sukieneczki ale wszystkich Twoich mini-dziełek:) fajnie to wszystko Ci wychodzi, kolorki dobierasz fantastycznie.
    Ps.
    ale karuzelka...najcudniejsza!
    inspiracji nowych życzę i powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękuję, dziękuję :)
    Wilandra: maila możesz napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne!!! Gratuluje pomysłu, a jeszcze bardziej wykonania. Pozdrawiam cieplutko :) byle do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Robi wrażenie! ;)
    I zgadzam się co do wiosny. Brr..-.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, a sukienka bardzo nietypowa ktoś miał genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAA Korna jesteś totalnym geniuszem :D Piękne, to jest niesamowite, nigdy nie wpadłabym żeby robić z modeliny sukienki motyle wow ;3 A i jestem wielka fanką twoich kolczyków królików ocham je, czy masz może możliwość wyprodukowania takich drugich?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy: Dziękuję za komplementy, ale do geniusza to mi jeszcze trochę brakuje ;)
    Jest taka możliwość, pisz na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze cudne ;) Nie myśl sobie, że jak sama nie lepię to nie wchodzę na Wasze blogi. Co weekend sprawdzam, co się u Was dzieje. Nadal jesteś moim mistrzem. AnBerry

    OdpowiedzUsuń
  10. dostałam wytrzeszczu :) przprzeprzeprzePiękne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki i sukienka wspaniałe! Widziałam że malujesz koszulki może zainteresuje Cię mój blog zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...