Strony

04.02.2012

koszulki













22 komentarze:

  1. O w mordeczkę! o_O
    Prawdziwe dzieła sztuki! No to Ty wszechstronnie uzdolniona! Bosko :D
    Ekstra tiszerty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne , takie realistyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szokujące trochę, masz więcej talentów niż całą reszta świata razem wzięta O.o T-shirty lepsze niż ze sklepu, najbardziej mi sie podoba ta ze szkieletem i z chmurkami ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeny ale cudeńka *_* wszystkie świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wierzę... genialne!!!

    Przeniosłam bloga na http://blackorchid90.blog.onet.pl/ serdecznie zapraszam. Postanowiłam wszystkie te moje pasje poskładać w jakąś całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szkieletor, taka zawsze mi się marzyła :) Jejku oprócz lepienia bosko malujesz :) Bardzo podobają mi się Twoje prace :)
    Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę się cieszę, że się podoba! Jak wygrzebię, to pokażę jeszcze kiedyś inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczneee ;** Zapraszam do mnie na Candy www.funny-lollipop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie słowa są zbędne ;p
    jesteś niesamowita.!;)
    za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga to jestem tylko w stanie pomyśleć 'wow' ^^ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że to powiem ale...
    TO...
    JEST...

    ZAJEBISTE! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czadowe, co jedna to bardziej mi się podoba. Podziwiam Twoją nieokiełznaną kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ja pacze?! O, Boże! O, kurde!!!
    To jest fantastyczne! Nie dość, że bosko lepisz to jeszcze te bluzki... O kochana, dołujesz mnie ;( Ale ten gepard (lub lampart) - prześliczny, ten kościotrup też. To wszystko, tak dokładnie namalowane. Łał!

    PS: Jakich farb do tkanin używasz?
    PPS: To serio jest zajebiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Nie dołuj się, tylko do roboty ;) Używam farb do tkanin Pebeo (czy jakoś tak) i markerów do materiału.
      I dziękuję!

      Usuń
  13. łoooooo jaki talent 0_0 są boskie!!!! i jakie fajne pomysły <3 a wykonanie...!!!!!!!!!!!!! jakie super!!! ja to bym sobie taką z flamingiem zrobiła... :3 ale mi takiego talentu brak....
    szacun!!

    OdpowiedzUsuń
  14. czekamy na więcej zdjęć koszulek i innych twoich hobby!!! kurde napaczyć się nie mogę 0.0

    OdpowiedzUsuń
  15. ŁAŁ! Muszę powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Masz wielki talent, przeglądam właśnie resztę Twoich prac, ale tu chciałabym się zatrzymać... Koszulki wyglądają niesamowicie i pomyśleć, że są ręcznie malowane , zwłaszcza ta ostatnia ! CUDO . Pozdrawiam Cię i Życzę ogromnego sukcesu !

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz ogromny talent ! Te bluzeczki są genialne. Najlepsza ta z lampartem ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś wielką ARTYSTKĄ!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło :)

      Usuń
  18. pzypadkiem natknęłam się na twojego bloga na poczatku myslalam ze to twje zakupy a ty sama je malujesz !!!! WOW swietne sa, mi najbardziej podoba sie ostatnia.moze sproboj zrobic wlasne metki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ukochana koszulka z kregoslupem!
    Juz po raz setny powiem Ci - jestes genialna <3
    Ciesze sie ze Cie poznalam!
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...