Strony

29.10.2011

Szwarcwaldzki tort bezowy (2/20)





13 komentarzy:

  1. Pomysł niesamowity:) i wykonanie...hm...pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszność , wygląda fenomenalnie ! masz rękę do tego ! http://handmadeworlddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ale świetne !
    Na prawdę wygląda niesamowicie :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Irytuje mnie bardzo mój komputer, bo jak kończę pisać komentarz to nagle się wszystko zacina i kasuje! To kolejne podejście do napisania Ci czegoś, co już tak naprawdę wiesz - gdyby nie ogonki czereśni/wisienek w oryginale nie dałabym rady ich odróżnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty jesteś niesamowita! nic więcej nie potrafię napisać :)

    w najbliższym czasie wyślę Ci mojego trampka ^^

    byolka.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc poprzednia praca była bardziej realistyczna jednak może to przez zdjęcie. Ten tort był naprawdę trudny do odwzorowania więc chylę czoło bo jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim :D Marietta: Masz rację, poprzednia praca była trochę bardziej udana, a do tego doszło niezbyt udane zdjęcie- muszę jeszcze poćwiczyć nad fotografowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest niesamowite! myślałam, ze to prawdziwy, bez ściemy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to mam ochotę normalnie to wszystko zjeść:P Piękne prace!:)
    Wypiekami też się zajmujesz czy tylko modelina wchodzi w grę?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienna: Wypiekami na razie zajmuję się tyle, co patrzeniem na nie ;D Ale uwielbiam wszelkiego rodzaju ciasta i babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. O MÓJ BOŻE!
    Jest taki realistyczny, że aż chce się go zjeść!
    SUPERRR!!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...