Strony

30.10.2011

Pierścionek babeczka






9 komentarzy:

  1. To zdecydowanie nie biżuteria w moim stylu jednak podziwiam za wykonanie jak zawsze niezwykła dokładność i precyzja, aż chciałoby się zjeść...

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda jak prawdziwy:) masz prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ten pierścionek jest mega! Świetnie Ci wyszedł. Pozdrawiam!;) K&H

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkich blogów modelinowych najchętniej odwiedzam twój. To z jaką precyzją wszystko wykonujesz jest niesamowite. Wszystko wygląda na prawdziwe. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z modeliną, mam nadzieję, że kiedyś będę robiła słodkości tak dobrze jak ty. Czy mogłabyś zdradzić jak wykonujesz krem na babeczkach? Byłabym bardzo wdzięczna, aczkolwiek zrozumiem jeśli nie zechcesz powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy: Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Akurat krem jest jedną z moich osobistych tajemnic, ale równie dobrze można użyć sylikonu budowlanego (może być nawet taki w tubce) i go zafarbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jestem taka niezdarna czasami, bo takie cudeńko z chęcią założyłabym na palec.. śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, naprawdę niesamowite. Nie mogę się nadziwić dla ludzi lepiących z modeliny ale Twoje torciki wprawiają mnie w euforię. Robię sutasz i wire- wrapping ale modeliny nigdy chyba nie ogarnę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w szoku!
    Perfekcyjnie. Uwielbiam blogi z pomysłem, a ten jest jednym z takich właśnie. Brakuje mi słów, przepiękne to modelinowe cuda. Nie mogę się napatrzeć.

    Może moje słodkości też da się w ten sposób przedstawić? :) (www.natchniona.pl).

    powodzenia
    Weronika

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję- motywują mnie do dalszej pracy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...